دانلود اسمکدان 3 نوامبر 2023

دانلود اسمکدان 3 نوامبر 2023

دانلود اسمکدان 3 نوامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : سیزدهم آبان کیفیت متوسط قرار گرفت کیفیت 720 قرار گرفت کیفیت 720 وب قرار گرفت

درباره شو

دانلود اسمکدان 3 نوامبر 2023 : این اسمکدان چهارمین شو اسمکدان پس فستلین و یک شو مانده به رویداد کرون جول میباشد.دبلیو دبلیو ای یک بخش و یک مسابقه برای 3 نوامبر 2023، قسمت اسمکدان، شامل وزن کشی لوگان پل و ری میستریو و بلایر در مقابل بیلی، اعلام کرده است.

لوگان پل

در طول قسمت 27 اکتبر اسمکدان، اعلام شد که لوگان پل و ری میستریو قرار است در اپیزود 3 نوامبر WWE SmackDown وزنه برداری کنند.

در همان اپیزود، لوگان پل در پشت صحنه یک ضربه مشت به ری میستریو زد. ری میستریو قرار است از عنوان قهرمانی خود در ایالات متحده در برابر لوگان پل در Crown Jewel 2023 PLE دفاع کند.

بیانکا بلایر

بیانکا بلایر نیز برای این نمایش برنامه ریزی شده است، جایی که او در یک مسابقه تک به تک به مصاف بیلی خواهد رفت. در اپیزود 27 اکتبر اسمکدان، بیانکا بلیر یک بخش ویدیویی قدیمی‌تر از دو ماه قبل را به اشتراک گذاشت و حمله‌ای توسط Damage Ctrl در پشت صحنه به او را برجسته کرد.

متعاقباً، او قصد خود را برای مقابله و مقابله با هر یک از اعضای Damage CTRL به صورت جداگانه اعلام کرد. او همچنین بازی خود را در برابر بیلی در قسمت آینده اسمکدان اعلام کرد. بیانکا بلایر همچنین برای Crown Jewel 2023 PLE برنامه ریزی شده است، جایی که او برای قهرمانی WWE دیواز با Iyo Sky روبرو خواهد شد.

مسابقات مقرر

3 نوامبر 2023، قسمت اسمکدان به صورت زنده از میلواکی، WI پخش خواهد شد. در زیر لیست اعلام شده برای این نمایش آمده است:

لوگان پل و ری میستریو وزنه می زنند
بیانکا بلیر vs بیلی

دانلود اسمکدان 3 نوامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.