دانلود اسمکدان 4 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 4 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 4 آگوست 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : چهاردم مرداد

درباره شو

دانلود اسمکدان 4 آگوست 2023 : این اسمکدان پنجمین شو اسمکدان پس از مانی این د بنک و یک شو مانده به رویداد مهم سامراسلم میباشد.در تاریخ 4 آگوست 2023، درست یک شب قبل از SummerSlam 2023، از دیتون، OH، برای ساخت نهایی قبل از نمایش، به صورت زنده پخش خواهد شد.

ال ای نایت و شیمس قرار است در مسابقه انفرادی با هم درگیر شوند. Asuka، Charlotte Flair و Bianca Belair قرار است ظاهر شوند در حالی که Jey Uso سعی خواهد کرد از شکست هفته گذشته خود عقب نشینی کند. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت 4 آگوست 2023 WWE SmackDown در زیر هماهنگ کنید.

رئیس قبیله واقعی جی اوسو

جی اوسو هفته گذشته در رویداد اصلی بر گریسون والر پیروز شد، اما رومن رینز و سولو سیکوآ او را از دست دادند. سامرسلم بزرگ‌ترین مسابقه زندگی‌اش را برای او به ارمغان می‌آورد که در آن نه‌تنها می‌تواند قهرمان بی‌رقیب جهانی شود، بلکه رئیس قبیله نیز می‌شود. او این هفته در اسمکدان چه خواهد کرد تا ثابت کند که شایسته این عنوان است؟

نایت در مقابل شیمس

LA Knight و Sheamus هفته گذشته قبل از اعلام حضور هر دو در مسابقه SummerSlam Battle Royal با هم درگیر شدند. با این حال، آنها همچنین در قسمت اسمکدان 4 آگوست قبل از Battle Royal به مصاف یکدیگر خواهند رفت. چه کسی شتاب را به سامرا اسلم خواهد برد؟

صحنه مسابقات قهرمانی بانوان

آسوکا قرار است از قهرمانی زنان WWE در برابر شارلوت فلیر و بیانکا بلایر دفاع کند. در حالی که در طول نمایش دائماً در گلوی همدیگر قرار دارند، آیا این هفته باعث نزاع دیگری بین آنها می شود؟ یا آیا هیچ کدام از آنها برنامه های دیگری برای دست بالا در تابستان اسلم دارند؟

چه کسی دیگر به بتل رویال خواهد پیوست؟

آدام پیرس به صراحت اعلام کرد که میدان کامل بازی SummerSlam Battle Royal را توسط اسمکدان در 5 آگوست تنظیم خواهد کرد. LA Knight، Sheamus، Tommaso Ciampa، Shinsuke Nakamura و Chad Gable از قبل برای این مسابقه آماده شده اند. چه کسی دیگر به آنها خواهد پیوست؟دانلود اسمکدان 4 آگوست 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.