دانلود اسمکدان 5 آوریل 2024

دانلود اسمکدان 5 آوریل 2024

با کیفیتهای مختلف و لینک مستقیم

مسابقات و برگزاری

  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • مشاهده رسلمنیا صبح روز برگذاری در اشتراک ویژه
  • بتل رویال آندر د جایانت
  • جی اوسو vs سولو سیکوآ
  • New Catch Republic vs A-Town Down Under
  • رندی اورتن در KO Show
  • زلینا وگا vs الکترا لوپز
  • کیفیت 480 720 1080 قرار خواهد گرفت
  • کیفیت 720 تضمینی آخر شب قرار خواهند گرفت
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 9 الی 12 صبح

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 5 آوریل 2024 : کمپانی این هفته آخرین شو اسمکدان پیش از رسلمنیا برگزار میکند.اپیزود WWE SmackDown در تاریخ 5 آوریل 2024، یک روز قبل از WrestleMania 40 PLE اتفاق می‌افتد و درگیری برادر و برادر بین جی اوسو و سولو سیکوآ را نشان می‌دهد.

Andre The Giant Battle Royal نیز همراه با مسابقه انفرادی بین Zelina Vega و Elektra Lopez برای نمایش در نظر گرفته شده است. New Catch Republic در ویترین تگ تیم رسلمنیا با A-Town Down Under برخورد خواهد کرد. رندی اورتن در KO Show حضور خواهد داشت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 5 آوریل 2024، زیر را بررسی کنید.

بتل رویال آندره د جایانت

مسابقه سنتی سالانه Andre The Giant Battle Royal قرار است برای چهارمین سال متوالی در اسمکدان برگزار شود. شرکت کنندگان امسال عبارتند از: Andrade، Ricochet، Chad Gable، Bronson Reed، Shinsuke Nakamura، Omos، Apollo Crews، JD McDonagh، Otis، Akira Tozawa، Ivar، Julius Creed، Brutus Creed، Cedric Alexander، Ashante Adonis، Elton Prince، Kit Wilson، کامرون گرایمز، سانگا و ویر. چه کسی را برنده این یکی می بینید؟ یادداشتی در مورد این مسابقه – روز قضاوت آندراد را موظف کرده است که اگر می‌خواهد عضو تمام وقت جناح شود، از ریکوشه مراقبت کند.

جی در مقابل سولو

جی اوسو قبل از رویارویی با برادر دوقلوی خود در رسلمنیا یک روز قبل در اسمکدان با برادر کوچکترش سولو سیکوآ روبرو خواهد شد. سولو وظیفه دارد جی را از رسلمنیا خارج کند. آیا او در این ماموریت موفق خواهد شد؟ ست رولینز و کودی رودز دو هفته قبل جیز را در RAW دریافت کردند تا او را از بلاد لاین نجات دهند. آیا آنها در اینجا نیز مورد نیاز خواهند بود؟

New Catch Republic در مقابل A-Town Down Under

هر دو تیم، New Catch Republic (پیت دان و تایلر بیت) و A-Town Down Under (گریسون والر و آستین تئوری) قرار است بخشی از مسابقه نردبانی 6 تکه برای قهرمانی تگ تیم WWE در رسلمنیا باشند. ما ویترینی از آن مسابقه را در اسمکدان خواهیم دید که این تیم ها در یک مسابقه تگ تیم مستقیم با هم درگیر می شوند. آیا سایر تیم های مسابقه نیز تلاش خواهند کرد تا درگیر شوند؟

رندی اورتن در KO Show

رندی اورتون و کوین اونز پس از شکست اوونز در یک مسابقه تگ تیمی مقابل Pretty Deadly هفته گذشته دچار سوءتفاهم شدند. اورتون متوجه شد که این لوگان پل بود که با ضربه زدن به اوونز با بند برنجی به قیمت آن مسابقه تمام شد. با این حال، به نظر می رسد که همه چیز بین آنها ترش شده است. با پیوستن اورتن به نمایش KO در اسمکدان قبل از یک مسابقه تهدید سه گانه در رسلمنیا بین لوگان، اورتون و اوونز، بینش بیشتری در مورد این رابطه خواهیم داشت.

زلینا وگا در مقابل الکترا لوپز

دو بانوی LWO و Legado Del Fantasma – Zelina Vega و Elektra Lopez – فقط در کنار رینگ یا در دعوا شرکت کرده‌اند. برای اولین بار در اسمکدان این هفته، آنها در یک مسابقه انفرادی به مصاف هم خواهند رفت. مسلم است که دو طرف در کنار رینگ یا پشت صحنه رو در روی هم قرار می گیرند. اما آیا بر نتیجه مسابقه تأثیر خواهد گذاشت؟.دانلود اسمکدان 5 آوریل 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.