دانلود اسمکدان 5 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 5 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 5 ژانویه 2024 با کیفیت های مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیت 480 هم قرار میگیرد
  • رندی اورتون vs ای جی استایلز vs ال ای نایت - چلنجر کمربند wwe
  • کوین اونز vs سانتوس اسکوبار - کمربند یونایتد استیتس
  • آیو اسکای vs میچین - قهرمانی کمربند دیواز wwe

درباره شو

دانلود اسمکدان 5 ژانویه 2024 : این اسمکدان چهار شو اسمکدان مانده به رویداد رویال رامبل میباشد.ما یک مدعی جدید برای قهرمانی جهانی و همچنین برای قهرمانی ایالات متحده پیدا خواهیم کرد. جدای از این، آیو اسکای قرار است در یک مسابقه انفرادی از قهرمانی دیواز دبلیو دبلیو ای در برابر میچین دفاع کند.

رندی اورتون vs ال ای نایت vs ای جی استایلز – نامزد شماره یک قهرمانی یونیورسال

نیک آلدیس اعلام کرده مسابقه سه نفره تریپل ترد مچ بین رندی اورتون و ال ای نایت و ای جی استایلز مچ برگزار خواهد شد.این مسابقه یک مدعی برای قهرمانی یونیورسال در برابر رومن رینز در رویال رامبل مشخص خواهد کرد.هر سه مرد سابقه همکاری با The Bloodline را دارند و ادعای خود را برای دستیابی به رومن رینز دارند.

کوین اونز vs سانتوس اسکوبار – فینال مسابقات مدعی قهرمانی ایالات متحده

کوین اونز در نیمه نهایی مسابقات مدعی عنوان شماره یک ایالات متحده، کارملو هیز را شکست داد و راهی فینال شد. او در نیمه نهایی به مصاف سانتوس اسکوبار می رود که بابی لشلی را شکست داد. اسکوبار از هامبرتو کاریلو و آنجل گارزا کمک گرفت که به استریت پرویتز در زمین حمله کردند تا باعث حواس پرتی شوند.

Iyo Sky(c) vs Michin – WWE Women’s Championship

میچین با بیانکا بلایر، شوتزی و زلینا وگا در یک مسابقه Holiday Havoc در اسمکدان این هفته تیم شد. میچین پس از ضربه زدن به Eat Defeat و یک ضربه آرنج او را در جدول قرار داد تا تیمش برنده شود. او این مسابقه عنوان را به لطف آن پینفال دریافت کرده است.دانلود اسمکدان 5 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.