دانلود اسمکدان 6 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 6 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 6 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 6 اکتبر 2023 : این اسمکدان پنجمین شو اسمکدان پس پیبک و یک شو مانده به رویداد فستلین میباشد.این شو در 6 اکتبر 2023 ارائه خواهد کرد که همچنین به عنوان نمایش خانگی برای Fastlane 2023 PLE عمل خواهد کرد.

دراگون لی و آستین تئوری تنها مسابقه ای است که از قبل اعلام شده است. Damian Priest و Finn Balor از Judgment Day و Cody Rhodes و Jey Uso برای ظاهر شدن آماده شده اند. جان سینا نیز برای این نمایش تبلیغ می شود. برای پیش نمایش ما در مورد آنچه از نمایش انتظار داریم، زیر را بررسی کنید.

جان سینا و ال ای آنجلس نایت

جان سینا آماده بود تا به تنهایی به مصاف جیمی اوسو و سولو سیکوآ برود، اما برای دومین هفته متوالی متوجه شد که چقدر سخت است. سپس LA Knight به او کمک کرد تا با Bloodline مقابله کند و خود را برای Fastlane در دسترس قرار داد. در حالی که نمایش هفته گذشته بدون شنیدن صدای هیچ یک از افراد به پایان رسید، می‌توانیم مطمئن باشیم که آن‌ها این هفته تبلیغی را با هم در اسمک‌دان قطع می‌کنند.

دراگون لی در اسمکدان شروع به کار کرد

دراگون لی درست در پایان سال گذشته با WWE قرارداد امضا کرد، اما او یکی از سریع‌ترین افرادی بود که در سال‌های اخیر از NXT به فهرست اصلی وارد شد. او هفته گذشته با بازی NXT عنوان قهرمانی آمریکای شمالی در برابر Dominik در RAW اولین بازی اصلی خود را در فهرست اصلی خود انجام داد. اکنون او قرار است در اولین بازی خود در اسمکدان با آستین تئوری روبرو شود. این مسابقه از آنجا ناشی شد که آستین تئوری به ری میستریو شلیک کرد در حالی که لی هفته گذشته در ردیف اول بود. آیا لی از طرف بت خود انتقام خواهد گرفت؟

روز داوری و کودی در اسمکدان

Finn Balor و Damian Priest قهرمانان بلامنازع تگ تیم WWE هستند، به این معنی که آنها همچنین قهرمانان تگ تیم اسمکدان هستند. قهرمانان برای اولین بار پس از چند ماه وارد اسمکدان خواهند شد. با این حال، رقبای عنوان آنها برای Fastlane پشت سر نخواهند ماند زیرا Cody Rhodes و Jey Uso نیز به این برند آبی می آیند. جی در بازگشت به اسمکدان چگونه مورد استقبال قرار خواهد گرفت؟ آیا روز داوری نقشه مخفیانه ای با The Bloodline برای او دارد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

مسابقه سه جانبه قهرمانی WWE زنان هفته گذشته برای Fastlane تعیین شده بود، اما Iyo Sky در Bayley به دلیل پذیرش این چالش غافلگیر شد. او به بیلی چه واکنشی نشان خواهد داد؟استریت فایتز هفته گذشته با حمله به LWO تعهدات خود را در قبال بابی لشلی محکم کرد. آنها برای یک مسابقه سه گانه در Fastlane آماده شده اند. آیا آنها قبل از مسابقه خود آسیبی به LWO وارد می کنند؟دانلود اسمکدان 6 اکتبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.