دانلود اسمکدان 8 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 8 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 8 دسامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
  • تاریخ انتشار : هجدهم آذر
  • حضور سی ام پانک
  • شارلوت فلیر vs آسوکا
  • بابی لشلی vs کریون کروس
  • سانتوس اسکوبار vs دراگون لی

درباره شو

دانلود اسمکدان 8 دسامبر 2023 : این اسمکدان دومین شو اسمکدان پس از سروایور سریز میباشد.در 1 دسامبر 2023

ادای احترام به سربازان 2023 چه زمانی و کجاست؟

نسخه 2023 WWE Tribute to the Troops قرار است در 8 دسامبر 2023 برگزار شود و یک قسمت ویژه اسمکدان در تلویزیون فاکس خواهد بود. این نمایش در غرفه متقابل آمیکا در پراویدنس، RI برگزار خواهد شد.

کارت مسابقه و پیش نمایش

سی ام پانک در این رویداد حضور خواهد داشت که اولین حضور او در اسمکدان در یک دهه اخیر نیز خواهد بود. پانک در بازی Survivor Series به WWE بازگشت و تنها دو روز بعد اولین حضور خود را در RAW انجام داد. دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای سعی خواهد کرد تا با حضور او در Tribute to the Troops از شتاب او برای برخی از رتبه بندی های تلویزیونی استفاده کند.

جدای از این، یک مسابقه انفرادی خیمه شب بازی نیز اعلام شده است که شارلوت فلیر با آسوکا درگیر خواهد شد. فلیر با گروه Damage CTRL، جایی که Asuka یک بخش کلیدی است، درگیر است. هر دو دیوا بخشی از مسابقه بازی‌های جنگی دیواز در سروایور سریز بودند که در آن فلیر، به عنوان بخشی از تیم بیانکا، پیروز شد. این اولین مسابقه انفرادی آنها از زمان قرعه کشی بدون محرومیت آنها در اسمکدان در آگوست امسال خواهد بود.

تورنمنت حذفی

دو مسابقه از مسابقات مدعی شماره 1 ایالات متحده نیز در این نمایش برگزار می شود. برنده این تورنمنت به سبک حذفی در تاریخ آینده به مبارزه با لوگان پل خواهد رفت.در مسابقات دور اول در Tribute to the Troops، بابی لشلی به مصاف کریون کروس می رود. این اولین مسابقه تلویزیونی کروس از ماه آگوست است که ای جی استایلز او را شکست داد.سانتوس اسکوبار و دراگون لی در دیگر مسابقه این تورنمنت، که یک مسابقه مجدد از سروایور سریز است، جایی که اسکوبار لی را شکست داد، به مصاف هم خواهند رفت.دانلود اسمکدان 8 دسامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.