دانلود اسمکدان 8 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 8 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 8 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 8 سپتامبر 2023 : این اسمکدان نخستین شو اسمکدان پس پیبک و چهار شو مانده به رویداد فستلین میباشد.این شو در 8 سپتامبر 2023 دارای دو مسابقه اعلام شده است زیرا شروع به ساخت تا رویداد Fastlane 2023 می کند.

ای جی استایلز قرار است با جیمی اوسو روبرو شود. شارلوت فلیر و شوتزی برای مقابله با جفت Damage CTRL Bayley و Women’s Champion Iyo Sky با هم متحد خواهند شد. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 8 سپتامبر 2023 در زیر هماهنگ کنید.

ای جی استایلز در مقابل جیمی اوسو

جیمی اوسو زمانی که میچین در پشت صحنه صحبت می کرد در حالی که او با آدام پیرس صحبت می کرد، یک رقابت را با The OC شروع کرد. این باعث شد که AJ خیلی زود با جیمی روبرو شود، اما سولو سیکوآ از پشت به استایلز حمله کرد و منجر به مسابقه بین آنها شد. زمانی که جیمی در مسابقه دخالت کرد تا به قیمت بازی تمام شود، استایلز آماده پیروزی بود. این هفته، ای جی این شانس را خواهد داشت که در یک مسابقه انفرادی این هفته از جیمی انتقام بگیرد. آیا او موفق خواهد شد یا جیمی یک بار دیگر فرار خواهد کرد؟

مسابقه تگ تیم دیوار

شارلوت فلیر و شوتزی برای مقابله با Damage CTRL این هفته در اسمکدان به نیروها خواهند پیوست. هفته گذشته شوتزی با بیلی درگیر شد، جایی که شارلوت فلیر به شوتزی کمک کرد تا برنده شود. آیا آنها می توانند این عملکرد را دوباره در این هفته تکرار کنند؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

بابی لشلی و The Street Profits بعدی چه کسانی را هدف قرار خواهند داد؟ری میستریو موفق شد در مسابقات پی بک در مقابل آستین تئوری قهرمان WWE United States Championship شود. آیا سانتوس اسکوبار در مرحله بعدی عنوان قهرمانی عقب افتاده خود را دریافت خواهد کرد؟دانلود اسمکدان 8 سپتامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.