دانلود اسمکدان 9 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 9 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 9 فوریه 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • آخرین فرصتهای خرید اشتراک ویژه
  • کیفیت 480 و 720 و 1080 قرار گرفت
  • کیفیت 720 WEB قرار میگیرند
  • رندی اورتون vs سمی زین
  • ای جی استایلز vs درو مکینتایر
  • پیت دان و تایلر بیت vs DIY
  • بابیانکا بلیر vs میچین
  • مسابقه نامبر وان کانتندر مچ که چلنجر کمربند تگ تیم را در المنیشن معلوم میکند
  • مشخص شدن رقیب بعدی لوگان پل
  • Bayley vs Damage CTRL

درباره شو

دانلود اسمکدان 9 فوریه 2024 : این هفته سه شو اسمکدان قبل از المنیشن چمبر میباشد.قسمت WWE SmackDown در 9 فوریه 2024 پس از بازگشت The Rock در هفته گذشته و کنفرانس مطبوعاتی لاس وگاس به روند داستان ادامه خواهد داد.تدارک تیم Elimination Chamber Perth نیز با یک مسابقه مدعی شماره 1 برای عناوین تگ تیم ادامه خواهد یافت. رقیب بعدی لوگان پل برای عنوان قهرمانی ایالات متحده مشخص خواهد شد. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 9 فوریه 2024، زیر را بررسی کنید.

واکنش به مسابقه قهرمانی رسلمنیا

مسابقه رویداد اصلی در رسلمنیا 40 برای Undisputed WWE Universal Championship تا زمان پخش این قسمت از اسمکدان در یک کنفرانس مطبوعاتی در لاس وگاس اعلام شد. رومن رینز به چرخش رویدادهایی که در لاس وگاس انتظار می رود واکنش نشان دهد؟

رقیب بعدی لوگان پل

لوگان پل اکنون که قراردادی تمام وقت با WWE امضا کرده است از برچسب پاره وقت خسته شده بود. بنابراین، او از مدیر کل اسمکدان، نیک آلدیس، خواست تا او را یک رقیب برای مسابقات قهرمانی ایالات متحده بیابد. آلدیس رقیب خود را این هفته در اسمکدان معرفی خواهد کرد. چه کسی خواهد بود؟ لوگان قبلاً گفته بود که باید فردی غیر از کوین اونز باشد.

Bayley vs Damage CTRL

بیلی هفته گذشته پس از فراخوانی Damage CTRL و انتخاب برای به چالش کشیدن Iyo Sky در رسلمنیا 40، چهره خود را تغییر داد. واضح بود که Asuka و Kairi Sane در این رقابت با Iyo بودند. اما داکاتو کای طرف چه کسی خواهد بود؟ او در جریان درگیری هفته گذشته بین دو طرف در رینگ حضور نداشت. این رقابت چگونه شکل خواهد گرفت؟

چه کسی جاجمنت دی را به چالش می کشد؟

فین بالور و دامیان پریست قرار است از قهرمانی تگ تیم Undisputed WWE در رویداد Elimination Chamber در پرث استرالیا دفاع کنند. رقبای آنها در قسمت اسمکدان 9 فوریه مشخص خواهند شد زیرا پیت دان و تایلر بیت با DIY (توماسو چیامپا و جانی گارگانو) روبرو خواهند شد. هر دو تیم پس از پیروزی در بازی‌های 4 جانبه در هفته گذشته، شتاب بالایی دارند. کدام تیم در این مسابقه آن را حمل خواهد کرد؟دانلود اسمکدان 9 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.