دانلود اسمکدان 9 ژوئن 2023

دانلود اسمکدان 9 ژوئن 2023

دانلود اسمکدان 9 ژوئن 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیستم خرداد

درباره شو

دانلود اسمکدان 9 ژوئن 2023 : قسمتی از اسمکدان ، در 9 ژوئن 2023، 4 بازی Money in the Bank Ladder را مشاهده خواهد کرد. با ادامه جنگ داخلی Bloodline، جی اوسو باید انتخاب کند که طرف رومن رینز باشد یا جیمی اوسو.

بوچ به مصاف بارون کوربین می رود در حالی که سانتوس اسکوبار در مسابقات مقدماتی MITB مردان با مصطفی علی روبرو می شود. میچین به مصاف بیلی می رود در حالی که شوتزی در مسابقات مقدماتی MITB دیواز با آیو اسکای روبرو می شود. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE اسمک‌دان 9 ژوئن 2023 در زیر هماهنگ کنید.

انتخاب جی یوسو

جیمی اوسو از دیکتاتوری رومن رین در Night of Champions خسته شد. و در نهایت با یک سوپرکیک به او ضربه زد وقتی رومن سعی کرد جی را از رینگ بیرون کند. جیمی پس از اینکه هفته گذشته جشن 1000 روز را برای رومن قطع کردند، کلماتی برای رومن داشت. در یک نقطه به نظر می رسید که رومن آماده است تا راه خود را با خانواده خود اصلاح کند، اما همه این یک نیرنگ بود و رومن به سولو دستور داد تا جیمی را بیرون بیاورد.

برای جی اوسو، این یک ترن هوایی احساسی بود، زیرا او می توانست در آنجا بایستد. این هفته، رومن به جی اولتیماتوم داده است که یا در صف قرار بگیرد. یا از جیمی حمایت کند و از Bloodline اخراج شود. جی اوسو چه سمتی را انتخاب خواهد کرد – رومن یا جیمی؟

Money in the Bank Qualifiers

Money in the Bank 2023 PLE فقط 3 هفته دیگر باقی مانده است. و زمین هنوز برای مسابقات MITB تنظیم نشده است. با این حال، با برنامه ریزی 4 بازی مقدماتی در اسمکدان، اکثر شرکت کنندگان تا پایان قسمت این هفته شناخته خواهند شد.

از طرف مردان، دو بازیکن آزاد مصطفی علی و بارون کوربین برای رقابت در مسابقات مقدماتی به اسمکدان خواهند آمد. علی در مقابل سانتوس اسکوبار از LWO قرار می گیرد که به نظر می رسد دومین نفر از استابل باشد که بخشی از مسابقات نردبانی امسال خواهد بود. کوربین در فیلم The Brawling Brutes با بوچ بازی خواهد کرد.

در سمت زنان، بیلی از Damage CTRL و Iyo Sky هر دو تلاش خواهند کرد تا برای مسابقه نردبان زنان واجد شرایط شوند تا در لندن نیز برتری داشته باشند. بیلی وظیفه دارد این هفته از میچین The OC بگذرد تا واجد شرایط شود، در حالی که Sky باید برای همین کار به مصاف شوتزی برود. آیا دوتایی Damage CTRL می‌توانند از ارتباطات نادرست خود در هفته‌های گذشته عبور کنند تا هر دو مدرک تحصیلی بگیرند؟دانلود اسمکدان 9 ژوئن 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.