دانلود اکستریم رولز 2009

دانلود اکستریم رولز 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2009 : 2009 Extreme Rules نخستین رویداد سالانه اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 7 ژوئن 2009 در نیواورلئان آرنا در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار شد. این رویداد در ابتدا توسط دبلیو دبلیو ای به عنوان ادامه مستقیم رویداد One Night Stand اشاره شد. و موضوع خود را با برگزاری مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور ادامه داد. با این حال، در سال 2010،دبلیو دبلیو ای اشاره کرد که Extreme Rules گاهشماری رویدادهای خودش جدا از One Night Stand است.این رویداد 213,000 خرید داشت که از رقم One Night Stand 2008 که 194,000 خرید بود، بیشتر بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود، اگرچه 9 مسابقه در واقع برگزار شد. و یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده رخ داد. شش مورد از مسابقات تلویزیونی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. رویداد اصلی مسابقه نردبان برای قهرمانی سنگین وزن جهان اسمکدان بود که جف هاردی اج را شکست داد. و عنوان قهرمانی را به دست آورد. بعد از مسابقه، سی ام پانک قرارداد مانی این بانک خود را نقد کرد. که به او یک مسابقه عنوان را در زمان و مکانی که انتخاب می کرد تضمین می کرد و هاردی را شکست داد و این عنوان را به دست آورد.

دو مسابقه دیگر نیز وجود داشت که به شدت تبلیغات شد. اولین مسابقه استیل کیج برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای راو بین قهرمان رندی اورتون و باتیستا و همچنین مسابقه سابمیشن بین The Big Show و جان سینا بود. مسابقات برجسته روی آندرکارد شامل یک مسابقه No Holds Barred بین ری میستریو و کریس جریکو برای قهرمانی بین قاره‌ای اسمک‌دان، سی ام پانک در مقابل اوماگا در مسابقه ساموآیی استرپ، و یک مسابقه سه‌گانه تهدید سخت برای قهرمانی ECW بود.

داستان

رقابت اصلی که به سمت قوانین Extreme از برند راو می رفت، بین رندی اورتون و باتیستا بود که بر سر قهرمانی WWE با هم اختلاف داشتند. در رویداد پرداخت به ازای قبلی WWE، Judgment Day، اورتون مسابقه خود را در برابر باتیستا با محرومیت عمدی به دلیل ضربه زدن به داور شکست داد. اما قهرمانی WWE را حفظ کرد. در نتیجه، در اپیزود 18 می راو، Ric Flair، یکی از همکاران باتیستا، اعلام کرد که مدیر کل راو، ویکی گوئررو، تصمیم گرفته است که اورتون با باتیستا در یک مسابقه قفس فولادی در Extreme Rules روبرو شود. و یک بار دیگر از قهرمانی WWE خود دفاع کند.دانلود اکستریم رولز 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.