دانلود اکستریم رولز 2010

دانلود اکستریم رولز 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2010 : 2010 Extreme Rules سومین رویداد سالانه اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد.این رویداد در 25 آوریل 2010 در 1st Mariner Arena در بالتیمور، مریلند برگزار شد. این رویداد جایگزین Backlash به‌عنوان پرداخت در هر ویو بعد از رسلمنیا شد. و اولین رویداد Extreme Rules بود که عنوان مسابقه Extreme Rules را به نمایش گذاشت.

مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است. هشت مسابقه در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود. که همه آنها تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. همچنین یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده رخ داد. در رویداد اصلی، جان سینا باتیستا را در مسابقه Last Man Standing شکست داد. تا قهرمانی WWE راو حفظ کند. در مسابقه اصلی اسمکدان که یک مسابقه بین تبلیغاتی بود، جک سواگر رندی اورتن راو را در مسابقه Extreme Rules شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند. این رویداد 182000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد، همان رقمی که در رویداد Backlash در سال 2009 به دست آمد.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل هشت مسابقه بود که هفت تای آن‌ها تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. و همچنین یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده رخ داد. رویداد اصلی باعث شد که جان سینا مدافع عنوان قهرمانی میز و جان موریسون را در یک مسابقه Triple Threat Steel Cage شکست دهد. و قهرمانی WWE راو را به دست آورد. در دیگر مسابقات اصلی ترمیم شده، کریستین آلبرتو دل ریو را در یک مسابقه نردبانی شکست داد. و قهرمان سنگین وزن جهان خالی اسمکدان شد. کوفی کینگستون شیمس را در یک مسابقه میز شکست داد. و قهرمانی اسمکدان در ایالات متحده آمریکا شد.

داستان

خط داستانی اصلی برند راو شامل دعوای جان سینا و باتیستا بر سر قهرمانی WWE بود. این خصومت چند ماه قبل شروع شده بود و یکی از ویژگی های چندین پرداخت به ازای بازدید بود. از جمله رسلمنیا XXVI، جایی که سینا با شکست دادن باتیستا، قهرمانی را به دست آورد. پس از رسلمنیا، در قسمت 5 آوریل راو، باتیستا پس از یک مسابقه به سینا حمله کرد. اعلام شد که باتیستا در مسابقه آخر مرد ایستاده در Extreme Rules مسابقه مجدد خود را دریافت خواهد کرد.

جک سواگر قهرمان سنگین وزن جهان از برند اسمکدان قرار بود به مصاف کشتی گیر راو، رندی اورتون برود. سواگر در مسابقه نردبان Money in the Bank در رسلمنیا برنده شد. و در زمان و مکانی که انتخاب کرد، قراردادی برای یک مسابقه قهرمانی تضمین شده به دست آورد. او از قرارداد در قسمت دوم اسمکدان در 2 آوریل استفاده کرد و کریس جریکو را شکست داد. و بعد از اینکه جریکو توسط اج مورد حمله قرار گرفت.

قهرمان سنگین وزن جهان شد. پس از اینکه مسابقه یکی از مدعیان شماره یک بین جریکو و اج با شمارش دوبل به پایان رسید. دیوید هاسلهوف میزبان مهمان راو اعلام کرد که سواگر در یک مسابقه Extreme Rules با اورتون روبرو خواهد شد. که در دو نوبت سواگر را شکست داده بود.دانلود اکستریم رولز 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.