دانلود اکستریم رولز 2011

دانلود اکستریم رولز 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2011 : 2011 Extreme Rules چهارمین رویداد سالانه اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 1 می 2011 در انجمن سنت پیت تایمز در تامپا، فلوریدا برگزار شد. این اولین رویداد WWE PPV بود که از زمان سروایور سریز در سال 2000 در تمپا برگزار شد. این آخرین قانون Extreme بود که تحت اولین پسوند برند برگزار شد.که در آگوست به پایان رسید اما در جولای 2016 دوباره برقرار شد.

همچنین اولین PPV این شرکت بود که با نام تجاری کوتاه شده خود WWE تبلیغ شود. زیرا پس از رسلمنیا XXVII در ماه قبل، این شرکت استفاده از نام کامل خود World Wrestling Entertainment را متوقف کرد. اگرچه هنوز نام قانونی این شرکت است.این رویداد 209,000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که از رویداد سال گذشته 182,000 خرید بیشتر بود.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل هشت مسابقه بود که هفت تای آن‌ها تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. و همچنین یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده رخ داد. رویداد اصلی باعث شد که جان سینا مدافع عنوان قهرمانی میز و جان موریسون را در یک مسابقه Triple Threat Steel Cage شکست دهد. و قهرمانی WWE راو را به دست آورد. در دیگر مسابقات اصلی ترمیم شده، کریستین آلبرتو دل ریو را در یک مسابقه نردبانی شکست داد. و قهرمان سنگین وزن جهان خالی اسمکدان شد. کوفی کینگستون شیمس را در یک مسابقه میز شکست داد. و قهرمانی اسمکدان در ایالات متحده آمریکا شد.

و در مبارزه افتتاحیه، رندی اورتن سی ام پانک را شکست داد. در مسابقه Last Man Standing. این همچنین دومین رویداد Extreme Rules بود که پس از رویداد افتتاحیه 2009، مسابقه عنوانی Extreme Rules را نشان نداد. همچنین برای اولین بار در WWE Kharma، که قبلاً به عنوان Awesome Kong در Total Nonstop Action Wrestling شناخته می شد، قابل توجه بود.

داستان

اج در ابتدا قرار بود از قهرمانی سنگین وزن جهان مقابل آلبرتو دل ریو در یک مسابقه نردبانی دفاع کند. با این حال، اج در اپیزود راو در 11 آوریل 2011 به دلیل تنگی ستون فقرات گردنی ناشی از آسیب گردنش بازنشسته شد. این مسابقه لغو شد و عنوان در قسمت 15 آوریل اسمکدان خالی شد. بعداً، بهترین دوست ادج، کریستین، یک نبرد رویال 20 نفره را برای رویارویی با دل ریو در مسابقه نردبانی برای عنوان قهرمانی برد. در این میان، دل ریو در درفت 2011 WWE به راو دعوت شد.دانلود اکستریم رولز 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.