دانلود اکستریم رولز 2012

دانلود اکستریم رولز 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2012 : 2012 Extreme Rules چهارمین رویداد سالانه اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد. این در 29 آوریل 2012، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. این شامل اولین مسابقه درون رینگ براک لزنر از زمان رسلمنیا XX در سال 2004 بود.

پرداخت به ازای هر بازدید، بازخوردهای مثبت جهانی را دریافت کرد، با رویداد اصلی و دو مسابقه قهرمانی جهان که تحسین شدید منتقدان و طرفداران را به دنبال داشت. این رویداد 263,000 خرید دریافت کرد که 25.8٪ از 209,000 خرید برای رویداد سال قبل افزایش داشت. در حالی که رویداد سال بعد 231,000 خرید دریافت کرد که کاهش 12.1٪ را نشان می دهد. از زمان انتقال WWE به TV-PG در جولای 2008، این تنها رویداد پرداخت به ازای WWE بود که رتبه TV-14 را دریافت کرد و به عنوان یکی از بهترین رویدادهای WWE تا کنون رتبه بندی شده است.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود و یک مسابقه پیش از نمایش در یوتیوب پخش زنده شد. فقط چهار مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، جان سینا در مسابقه Extreme Rules براک لزنر را شکست داد. در جای دیگر کارت، سی ام پانک در یک مبارزه خیابانی شیکاگو، کریس جریکو را شکست داد. تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. و شیمس در دو مسابقه از سه پاییز، دنیل برایان را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند.

داستان

در راو 2 آوریل، جان سینا در مورد باختش در مقابل The Rock در شب قبل در رسلمنیا XXVIII صحبت کرد. که به عنوان یک مسابقه یک بار در زندگی و مهمترین نبرد زندگی حرفه ای سینا لقب گرفت. سینا خواست که راک بیرون بیاید تا سینا تبریک بگوید. در عوض، براک لزنر وارد رینگ شد و اولین حضور خود را در WWE از سال 2004 انجام داد. لزنر پیشنهاد داد با سینا دست بدهد اما در عوض اف-5 را اجرا کرد و سینا را روی تشک انداخت.دانلود اکستریم رولز 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.