دانلود اکستریم رولز 2013

دانلود اکستریم رولز 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2013 : 2013 Extreme Rules پنجمین رویداد سالانه اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد. در 19 می 2013 در مرکز اسکاترید در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.زمان‌بندی رویداد 2013 جایگزین Over the Limit به عنوان PPV ماه می سال شد. Extreme Rules 2013 231,000 خرید دریافت کرد که نسبت به رویداد سال گذشته 263,000 کمتر بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در کارت این رویداد برگزار شد و یک مسابقه قبل از نمایش در یوتیوب پخش زنده شد. پنج مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، براک لزنر تریپل اچ را در مسابقه استیل کیج شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، جان سینا قهرمان دبلیو دبلیو ای و رایبک در مسابقه Last Man Standing بدون رقابت مبارزه کردند. دین امبروز با شکست کوفی کینگستون قهرمان دبلیو دبلیو ای ایالات متحده شد. شیلد (ست رولینز و رومن رینز) تیم هل نو را شکست داد. کین و دنیل برایان) در یک مسابقه تورنادو تگ تیم برای تصاحب اولین قهرمانی تگ تیم WWE خود، و رندی اورتون در مسابقه Extreme Rules بیگ شو را شکست داد.

داستان

در رسلمنیا 29، تریپل اچ در ریمچ خود براک لزنر را شکست داد. مدیر لزنر، پل هیمن، سپس یک مسابقه نهایی را برای حل و فصل مسائل بین تریپل اچ و لزنر صادر کرد. مسابقه قفس فولادی در Extreme Rules. در قسمت 22 آوریل راو در لندن، انگلستان، تریپل اچ با حمله به هیمن با یک شجره نامه، مسابقه را پذیرفت. دو هفته بعد در RAW ، لسنار با آمدن به مقر WWE و زباله زدن به دفتر Triple H و حمله به کارمندان اطراف پاسخ می دهد. هفته بعد از راو، تریپل اچ با لزنر رو در رو می‌شد. و او را ترغیب می‌کرد که وارد قفس فولادی شود. تریپل اچ دست برتر را به دست می آورد و لزنر را به سمت هیمن پرتاب می کرد و در نتیجه هر دو مرد به سمت سطح شیب دار عقب نشینی می کردند.

در اپیزود راو پس از رسلمنیا 29، آلبرتو دل ریو قهرمانی سنگین وزن جهان را به دالف زیگلر واگذار کرد. پس از آن که زیگلر قرارداد خود را با پول در بانک نقد کرد. تا از مصدومیت دل ریو توسط جک سواگر برای تبدیل شدن به قهرمان جدید استفاده کند. دل ریو سعی کرد هفته بعد از بند بازی مجدد خود استفاده کند، اما دوباره توسط سواگر مانع شد. سپس مشاور ارشد تئودور لانگ مسابقه ای بین زیگلر و سواگر ترتیب داد و سواگر پیروز شد.دانلود اکستریم رولز 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.