دانلود اکستریم رولز 2014

دانلود اکستریم رولز 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2014 : Extreme Rules 2014 ششمین رویداد سالانه Extreme Rules در کشتی کج از سری اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 4 می 2014 در مرکز Izod در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. و اولین رویداد Extreme Rules بود که در شبکه WWE پخش شد. که در فوریه راه اندازی شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. فقط سه مسابقه، از جمله مسابقه قبل از نمایش، تحت یک شرط سخت‌گیر برگزار شد. در رویداد اصلی، دنیل برایان در یک مسابقه Extreme Rules کین را شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را حفظ کند. در یک مسابقه برجسته دیگر، شیلد (دین امبروز، ست رولینز و رومن رینز) در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره، اوولوشن متحد شده. (تریپل اچ، رندی اورتون و باتیستا) را شکست داد.این رویداد 108000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) دریافت کرد که نسبت به 231000 خرید سال قبل کاهش داشت.

داستان

جان سینا پس از پیروزی خود در رسلمنیا، به دعوای خود با بری وات از خانواده وایات ادامه داد. سینا وایت را به دلیل ناتوانی اش در دفاع فیزیکی از خود و پیام های رمزآلودش بدون حضور لوک هارپر و اریک روون فراخواند. سینا برای اینکه وایت خودش را ثابت کند، او را به مسابقه قفس فولادی دعوت کرد که وایت پذیرفت.

در اپیزود راو در 28 آوریل 2014، سینا وارد قفس فولادی شد تا پیام شیطانی وایات را بیان کند که در میان تماشاگران پخش شده است. اما وایات و گروه کر کودکان با خواندن “He’s Got the World in His” از او استقبال کردند. دست‌ها» با بسیاری از حامیان خانواده وایات که در کنار هم آواز می‌خوانند. وقتی بچه‌ها حلقه را احاطه کرده بودند. چراغ‌ها قبل از روشن شدن خاموش شدند. بچه‌ها حالا ماسک‌های گوسفند پوشیده‌اند، در حالی که وایت با یک کودک روی بغلش دیوانه‌وار می‌خندید.

روش دانلود

دانلود اکستریم رولز 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.