دانلود اکستریم رولز 2015

دانلود اکستریم رولز 2015 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2015 : Extreme Rules 2015 هفتمین رویداد سالانه اکستریم رولز در کشتی کج بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 26 آوریل 2015 در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد و دومین رویداد Extreme Rules بود که پس از نسخه 2012 در این مکان برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. چهار مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، ست رولینز رندی اورتن را در یک مسابقه استیل کیج شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را حفظ کند.

در دیگر مسابقات برجسته، دین امبروز در یک مبارزه خیابانی شیکاگو، لوک هارپر را شکست داد. دی نیو (بیگ ای و کوفی کینگستون) سزارو و تایسون کید را شکست داد. و قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای را برد، جان سینا در مسابقه چینی روسیه، روسف را شکست داد تا همچنان باقی بماند. مسابقات قهرمانی WWE ایالات متحده، و رومن رینز در مسابقه Last Man Standing، بیگ شو را شکست داد. این سومین رویداد Extreme Rules بود که پس از رویدادهای 2009 و 2011، مسابقات Extreme Rules را به نمایش نمی گذاشت.

داستان

در رسلمنیا 31، جان سینا روسف را شکست داد و قهرمان ایالات متحده شد و اولین شکست روسف از زمان حضور در لیست اصلی WWE بود. قسمت 13 آوریل راو، پس از دفاع از عنوان سینا در برابر اخبار بد بارت، روسف با زنجیر به سینا و لانا حمله کرد. فاش کرد که بازی سینا و روسف یک مسابقه زنجیره ای روسیه خواهد بود.

در رسلمنیا 31، خبر بد بارت قهرمانی بین قاره ای خود را در یک مسابقه نردبانی 7 نفره از دست داده بود. در هفته بعد، بارت بارها و بارها به قهرمان جدید، دنیل برایان، در حین و بعد از مسابقات حمله کرد. و از بند مجدد او برای Extreme Rules استفاده کرد. با این حال، هنگامی که برایان به دلیل آسیب دیدگی قادر به شرکت در مسابقه اعلام شد. به جای آن به بارت در مسابقه پیش نمایش کیک آف مسابقه مقابل نویل داده شد.

روش دانلود

دانلود اکستریم رولز 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.