دانلود اکستریم رولز 2016

دانلود اکستریم رولز 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2016 : Extreme Rules 2016 هشتمین رویداد کشتی کج از سری Extreme Rules بود که توسط WWE تولید شد. در 22 مه 2016 در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی برگزار شد. این آخرین رویداد Extreme Rules بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در ماه جولای برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. فقط سه مسابقه، از جمله مسابقه قبل از نمایش، تحت یک شرط سخت‌گیر برگزار شد. در رویداد اصلی، رومن رینز AJ Styles را در مسابقه Extreme Rules شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن WWE را حفظ کند. پس از بازی، ست رولینز از مصدومیت بازگشت و به رینز حمله کرد. این رویداد نقدهای متفاوت تا مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. با تمجید از مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای چهارجانبه و رویداد اصلی مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE.

تاریخچه سامراسلم

Extreme Rules یک رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE است که توسط WWE از سال 2009 تولید می شود. مفهوم نمایش این است که این رویداد مسابقات مختلفی را ارائه می دهد که تحت قوانین هاردکور به رقابت می پردازند. و به طور کلی دارای یک مسابقه Extreme Rules است. تبلیغ منقرض شده Extreme Championship Wrestling، که WWE در سال 2003 به دست آورد. در اصل از اصطلاح “قوانین افراطی” برای توصیف مقررات برای همه مسابقات خود استفاده می کرد.

دبلیو دبلیو ای این اصطلاح را پذیرفت و از آن زمان به جای «تطابق سخت» یا «قوانین هاردکور» از آن استفاده کرده است. رویداد Extreme Rules در سال 2016 هشتمین رویداد بر اساس تقویم Extreme Rules بود. این رویداد در ابتدا برای 1 می 2016، در Allstate Arena در روزمونت، ایلینویز برنامه ریزی شده بود. (که سومین قوانین افراطی بود که بعد از 2012 و 2015 در آنجا برگزار می شد). در نتیجه، قوانین افراطی در 22 می 2016 در مرکز احتیاطی در نیوآرک، نیوجرسی برگزار شد.

داستان

در اولین مسابقه پس از رسلمنیا راو در 4 آوریل، ای جی استایلز در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE که توسط رومن رینز برگزار شد. یک مسابقه چهار جانبه برای یک شوت برنده شد و با شکست دادن. سامی زین در راو بعدی، فرصت عنوان قهرمانی خود را حفظ کرد. در قسمت 25 آوریل راو، استایلز رینز را از حمله کارل اندرسون و لوک گالوز نجات داد، اما رینز سپس به استایلز حمله کرد.

روش دانلود

دانلود اکستریم رولز 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.