دانلود اکستریم رولز 2017

دانلود اکستریم رولز 2017 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2017 – Extreme Rules 2017 نهمین رویداد اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 4 ژوئن 2017 در رویال فارمز آرنا در بالتیمور، مریلند برگزار شد و دومین قوانین شدید در این مکان پس از رویداد سال 2010 بود، زمانی که قبلاً به عنوان 1st Mariner Arena شناخته می شد. این عرصه در سال 2014 نام خود را به رویال فارمز آرنا تغییر داد. همچنین این تنها رویداد انحصاری Extreme Rules بود که در طول هر یک از دوره‌های تمدید برند WWE برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. فقط سه مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، ساموآ جو رومن رینز، ست رولینز، فین بالر و بری وات را در یک مسابقه مرگبار پنج طرفه Extreme Rules شکست داد تا در مسابقات قهرمانی جهانی در Great Balls of Fire یک مسابقه جهانی کسب کند. در دیگر مسابقات برجسته، سزارو و شیمس در مسابقه استیل کیج، هاردی بویز (جف هاردی و مت هاردی) را شکست دادند و دومین قهرمانی تیم راو تگ خود را به عنوان یک تیم به دست آوردند و در مبارزه افتتاحیه، The Miz موفق شد دین امبروز را شکست دهد و قهرمان شود.

داستان

در Payback، ست رولینز ساموآ جو را شکست داد و اولین باخت خود را از زمان حضور در فهرست اصلی به جو داد.شب بعد در راو، رولینز اظهار داشت که کارش با جو تمام شده است. او سپس توجه خود را به قهرمان جهانی براک لزنر معطوف کرد، با این حال، فین بلور بیرون آمد و اظهار داشت که او باید نفر بعدی باشد که با لزنر روبرو می شود زیرا بلور قهرمان افتتاحیه بود و هرگز عنوان را از دست نداد.

آن دو سپس در مسابقه سه گانه مدعی شماره یک قهرمانی بین قاره ای شرکت کردند، همچنین شامل The Miz، که به دنبال دخالت ساموآ جو، که به رولینز حمله کرد، و بری وایات، که خواهر ابیگیل را در Bálor اجرا کرد، برنده شد. همچنین در Payback، براون استرومن رومن رینز را در رویداد اصلی شکست داد. پس از مسابقه، استرومن به حمله به رینز ادامه داد، اما رینز با کوبیدن درب آمبولانس چندین بار به بازوی استرومن تلافی کرد.دانلود اکستریم رولز 2017 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2017 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.