دانلود اکستریم رولز 2018

دانلود اکستریم رولز 2018 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2018 – Extreme Rules 2018 دهمین رویداد اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 15 جولای 2018 در PPG Paints Arena در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

مسابقات رویداد

این کارت شامل 12 مسابقه، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش کیک آف بود. فقط سه مسابقه، از جمله یک مسابقه قبل از نمایش، تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، Dolph Ziggler قهرمانی بین قاره‌ای راو را با شکست دادن ست رولینز با نتیجه 5–4 در مسابقه مرد آهنین که به وقت اضافه مرگ ناگهانی انجامید، حفظ کرد. از زمان Backlash در آوریل 2001، این اولین باری بود که مسابقه قهرمانی بین قاره ای رویداد اصلی پرداخت به ازای WWE بود. در دیگر مسابقات برجسته، الکسا بلیس قهرمانی دیواز راو را در برابر نیا جکس در یک مسابقه Extreme Rules حفظ کرد، بابی لشلی رومن رینز را شکست داد و شینسوکه ناکامورا جف هاردی را شکست داد و قهرمانی اسمکدان در ایالات متحده آمریکا شد.

داستان

در اپیزود 18 ژوئن Raw، دالف زیگلر ست رولینز را شکست داد و ششمین قهرمانی بین قاره‌ای خود را پس از اینکه درو مک اینتایر، شریک تیم تگ زیگلر، حواس رولینز را پرت کرد، به دست آورد.هفته بعد، رولینز پس از مداخله مک اینتایر از طرف زیگلر، یک مسابقه مجدد برای عنوان با محرومیت برد. در قسمت 9 ژوئیه، مک اینتایر رولینز را شکست داد و اطمینان حاصل کرد که مک اینتایر در طول مسابقه در گوشه زیگلر خواهد بود.

در مانی این بانک، براون استرومن در مسابقه نردبان پول در بانک مردان پیروز شد. در طول مسابقه، استرومن، کوین اونز، رقیب همکار خود را از نردبان از میان دو میز پرت کرد. شب بعد در راو، اونز سعی کرد با استرومن دوست شود و گفت که اکنون که قرارداد دارد از او محافظت خواهد کرد. استرومن سعی کرد اوونز را پاورسلم کند اما اوونز فرار کرد. در چند هفته بعد، استرومن به طور مداوم اوونز را شرمنده کرد، از جمله اینکه ماشینش را در پارکینگ واژگون کرد و او را در یک توالت قابل حمل حبس کرد. در قسمت 9 جولای، مسابقه قفس فولادی بین دو برای Extreme Rules برنامه ریزی شده بود.دانلود اکستریم رولز 2018 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2018 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.