دانلود اکستریم رولز 2019

دانلود اکستریم رولز 2019 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2019 – Extreme Rules 2019 یازدهمین رویداد اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 14 جولای 2019 در مرکز ولز فارگو در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

مسابقات رویداد

سیزده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش کیک آف. فقط سه مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در یک رویداد اصلی بداهه، براک لزنر قرارداد Money in the Bank خود را با ست رولینز نقد کرد تا برای سومین بار رکورد قهرمانی جهانی راو را برد، درست پس از اینکه رولینز و قهرمان زنان راو بکی لینچ عناوین مربوطه خود را در برابر بارون کوربین و لیسی ایوانز حفظ کردند. آخرین شانس برندگان مسابقه تگ تیمی ترکیبی همه قوانین شدید را می گیرند.

در دیگر مسابقات برجسته، کوفی کینگستون قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را در مقابل ساموآ جو حفظ کرد، ای جی استایلز با شکست ریکوشت، قهرمانی راو را برای سومین بار در مسابقات قهرمانی ایالات متحده آمریکا به دست آورد، بیگ ای دی نیو دی و خاویر وودز موفق شد هوی ماشینی (اوتیس و تاکر) و مدافع عنوان قهرمانی، دانیل را شکست دهد. برایان و روون برای چهارمین بار قهرمان تگ تیم اسمکدان شدند و در مبارزه آغازین آندرتیکر و رومن رینز شین مک ماهون و درو مک اینتایر را در یک مسابقه تگ تیمی No Holds Barred شکست دادند که ثابت شد آندرتیکر است. مسابقه نهایی در مقابل تماشاگران زنده در ایالات متحده قبل از بازنشستگی او در سال 2020.

داستان

در Super ShowDown، شین مک ماهون به لطف دخالت درو مک اینتایر، رومن رینز را شکست داد. این منجر به مسابقه ای بین رینز و مک اینتایر در Stomping Grounds شد که رینز برنده شد، علی رغم تلاش های متعدد شین برای منحرف کردن رینز. در راو زیر، شین و مک اینتایر بر وحشی مسلط شدند.

میهمان کارت در یک مسابقه هندیکپ رینز می کند تا اینکه آندرتیکر ظاهر شد و به شین و مک اینتایر حمله کرد. سپس یک مسابقه تگ تیمی با حضور رینز و آندرتیکر در برابر شین و مک اینتایر برای Extreme Rules برنامه‌ریزی شد، که در هفته بعد به عنوان یک مسابقه No Holds Barred ساخته شد.دانلود اکستریم رولز 2019 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2019 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.