دانلود اکستریم رولز 2020

دانلود اکستریم رولز 2020 با لینک مستقیم

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2020 – Extreme Rules 2020 دوازدهمین رویداد اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 19 ژوئیه 2020 پخش شد. در حالی که اکثر رویداد به طور زنده از مرکز اجرای WWE در اورلاندو، فلوریدا پخش شد، رویداد اصلی در مکانی نامعلوم حدود دو ساعت خارج از اورلاندو در تاریخ 16 تا 17 ژوئیه از قبل ضبط شد. .مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است. رویداد 2020 تنها رویداد Extreme Rules بود که عنوانی تغییر یافته داشت، و همانطور که از نامش پیداست، این رویداد دارای مسابقاتی با مضمون ترسناک بود که اساس آن کشتی‌های هاردکور بود.

این رویداد در ابتدا قرار بود در مرکز SAP در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود. با این حال، دولت شهرستان سانتا کلارا به دلیل همه‌گیری COVID-19، تجمعات عمومی را برای مدت نامحدود محدود کرد. در نتیجه، و درست مانند اکثر نمایش‌های WWE از اواسط ماه مارس، رویداد به مرکز اجرای WWE در اورلاندو، فلوریدا منتقل شد. متعاقباً این آخرین پرداخت به ازای WWE برای Raw و SmackDown بود که در Performance Center برگزار می‌شد، زیرا رویدادهای WWE برای این دو برند در ماه بعد در یک حباب ایمنی زیستی به نام WWE ThunderDome به مرکز Amway در اورلاندو منتقل شد. برند توسعه‌دهنده WWE NXT نمایش‌های خود را برای همیشه در ماه اکتبر به مرکز عملکرد منتقل می‌کند.

مسابقات رویداد

هفتمین مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. چهار مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور/ترسناک به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی که مسابقه اصلی اسمک‌دان بود، بری وات که برای مدت کوتاهی به شخصیت رهبر فرقه‌اش برای این مسابقه بازگشت، براون استرومن را در Wyatt Swamp Fight که به عنوان یک مسابقه سینمایی تولید شد، شکست داد.

در مسابقه نهایی از مرکز پرفورمنس، که یک مسابقه اصلی برای راو بود، درو مک اینتایر دولف زیگلر را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در یک مسابقه Extreme Rules که در آن شرط فقط برای زیگلر اعمال می شود، حفظ کند. مک اینتایر باید تحت قوانین منظم مسابقات تک نفره کشتی می گرفت. در دیگر مسابقات برجسته، ست رولینز در یک مسابقه چشم برای چشم، ری میستریو را شکست داد و در مبارزه با افتتاحیه، سزارو و شینسوکه ناکامورا با شکست دادن The New Day (بیگ ای و کوفی کینگستون) در یک مسابقه میز قهرمان اسمکدان تگ تیم شدند.

داستان

در Money in the Bank، براون استرومن قهرمانی جهانی را در برابر بری وایات حفظ کرد.وایات در اپیزود 19 ژوئن اسمک‌دان در بخش Firefly Fun House که توسط استرومن قطع شد، بازگشت و اعلام کرد که وایات شانس خود را در Money in the Bank دارد اما شکست خورد. وایات اظهار داشت که رقابت آنها قبل از اینکه به عنوان شخصیت رهبر فرقه قدیمی خود در خانواده وایات ظاهر شود، تازه شروع شده بود.

وایات گفت که آنها باید قبل از اینکه بتوانند به جلو حرکت کنند یک گام به عقب بردارند و اظهار داشت که از آنجایی که او استرومن را خلق کرد، این وظیفه او بود که او را نابود کند.هفته بعد، استرومن نحوه پیوستن خود به وایت را شرح داد و داستانی را در مورد دوران اقامت آنها در محوطه ویات در باتلاق های فلوریدا بازگو کرد. سپس استرومن وایت را به چالش کشید تا برای مبارزه به باتلاق بازگردد و یک مسابقه بدون عنوان بین این دو به نام مبارزه باتلاق وایات برای Extreme Rules برنامه ریزی شد.دانلود اکستریم رولز 2020 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2020 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.