دانلود اکستریم رولز 2021

دانلود اکستریم رولز 2021 با کیفیت HD و لینک مستقیم

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2021 – Extreme Rules 2021 سیزدهمین رویداد اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 26 سپتامبر 2021 در Nationwide Arena در کلمبوس، اوهایو برگزار شد و اولین Extreme Rules بود که پخش زنده در Peacock انجام شد. همچنین اولین و تا کنون تنها رویداد Extreme Rules بود که در سپتامبر برگزار شد و جایگزین Clash of Champions شد که قبلاً در آن ماه برگزار می شد. Extreme Rules به اکتبر سال بعد منتقل شد.

این رویداد ابتدا قرار بود در 18 ژوئیه در مرکز SAP در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود، اما به دلیل مشکلات ناشی از همه گیری COVID-19 در سال 2020 به تعویق افتاد و به مکان دیگری منتقل شد. اگرچه مفهوم قوانین شدید این است که رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است، برای رویداد 2021، تنها مسابقه رویداد اصلی تحت یک شرط هاردکور مورد رقابت قرار گرفت.

رویداد 2021 همچنین شاهد بازگشت به نام اصلی خود بود، زیرا رویداد سال قبل با عنوان The Horror Show at Extreme Rules نامگذاری شد. قابل ذکر است، این رویداد همچنین اولین رویداد Extreme Rules بود که در آن هیچ عنوانی تغییر نکرد – پنج قهرمانی دفاع و حفظ شد.این رویداد نقدهای متفاوت تا منفی را از سوی منتقدان و هواداران دریافت کرد که عمدتاً از عدم برگزاری مسابقات شرط انتقاد کردند. نقد ویژه ای برای پایان رویداد اصلی محفوظ بود.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز “The Demon” Finn Balor را در مسابقه Extreme Rules شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) با شکست دادن استریت پروفیتس (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) قهرمانی تگ تیم اسمکدان را حفظ کرد، بکی لینچ قهرمان زنان اسمکدان با بیانکا بلیر روبرو شد که پس از ساشا بدون رقابت به پایان رسید. بنکس او را بازگشت و متعاقباً به هر دو رقیب کمین کرد و دامیان پریست جف هاردی و شیمس را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد تا قهرمانی راو را در ایالات متحده حفظ کند.

داستان

در اپیزود 23 جولای اسمک‌دان، پس از اینکه رومن رینز چالش جان سینا را برای مسابقه قهرمانی جهانی در سامراسلم رد کرد، فین بالر رینز را برای عنوان قهرمانی در این رویداد به چالش کشید، که رینز آن را پذیرفت.با این حال، در طول امضای قرارداد، مشاجره ای رخ داد، که منجر به امضای قرارداد سینا و تبدیل شدن به حریف رینز در سامراسلم شد، جایی که رینز در آنجا ماندگار شد.Bálor سپس فرصت خود را در عنوان در قسمت 3 سپتامبر اسمکدان بدست آورد، اما او ناموفق بود.

یک مسابقه مجدد بین این دو برای مسابقات قهرمانی جهانی برای قوانین شدید برنامه ریزی شده بود.در اپیزود 10 سپتامبر، مشخص شد که رینز با آلتر ایگوی بلور، «دیو» روبرو خواهد شد و بعداً مقرر شد که یک مسابقه قوانین شدید باشد.دانلود اکستریم رولز 2021 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2021 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.