دانلود اکستریم رولز 2022

دانلود اکستریم رولز 2022 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اکستریم رولز 2022 – Extreme Rules 2022 چهاردهمین رویداد اکستریم رولز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 8 اکتبر 2022، در مرکز Wells Fargo در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این اولین رویداد Extreme Rules بود که در ماه اکتبر و در یک شنبه برگزار شد و همچنین دومین رویداد Extreme Rules پس از رویداد 2019 در این مکان برگزار شد. مفهوم Extreme Rules این است که این رویداد دارای مسابقات مختلف مبتنی بر هاردکور است.

این رویداد به طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها مسابقه شش نفره دونی بروک و مسابقه “من ترک کردم” را تحسین کردند، دومی به دلیل لحن تیره و پایان آن، اما احساس کردند که مسابقه قهرمانی زنان اسمکدان ضعیف ترین مسابقه شب بود. . آنها همچنین احساس کردند که از شرط رویداد اصلی به اندازه کافی استفاده نشده است. بازگشت وایات به دلیل رمز و راز، ساخت و اجرای آن مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان همچنین بر خلاف رویداد سال قبل که فقط یک مسابقه مبتنی بر هاردکور داشت، تنوع مسابقات شرط بندی را تحسین کردند. این آخرین قوانین Extreme خواهد بود، زیرا WWE برخی از رویدادهای حیله‌ای خود را متوقف می‌کند، و اسلات اکتبر 2023 به یک Fastlane بازگردانده شده است.

مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند که همه آنها حاوی یک شرط هاردکور بودند. در رویداد اصلی، مت ریدل با سابمیشن در یک مسابقه فایت پیت که در آن دنیل کورمیر به عنوان داور ویژه میهمان حضور داشت، ست “فریکن” رولینز را شکست داد. در سایر مسابقات برجسته، فین بلور ادج را در مسابقه “من ترک کردم”، روندا روسی با ارائه فنی در مسابقه Extreme Rules لیو مورگان را شکست داد و برای دومین بار قهرمان مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان شد و در مبارزه افتتاحیه، The Brawling Brutes. (شیموس، ریج هالند و بوچ) ایمپریوم (گونتر، لودویگ کایزر و جیووانی وینچی) را در یک مسابقه شش نفره تگ تیم Good Old Fashioned Donnybrook شکست دادند. این رویداد همچنین شاهد بازگشت Bray Wyatt بود که از قرارداد WWE خود در جولای 2021 آزاد شده بود.

داستان

در سامراسلم، لیو مورگان روندا روسی را شکست داد تا قهرمانی دیواز اسمکدان را به طور بحث انگیز حفظ کند. روسی مورگان را در سابمیشن بازوبند داشت در حالی که شانه های روسی روی تشک بود و داور یک پین می شمرد، اما قبل از سه شمارش مورگان را ندید. در ادامه مسابقه، روسی خشمگین هم به مورگان و هم به داور حمله کردکه منجر به محرومیت روسی شد.

پس از برداشته شدن تعلیق، روسی در یک مسابقه حذفی مرگبار در 9 سپتامبر در قسمت اسمکدان پیروز شد تا در مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان در Extreme Rules یک مسابقه مجدد در برابر مورگان کسب کند.هفته بعد، مورگان تصمیم گرفت که می خواهد از عنوان قهرمانی در برابر روسی در یک مسابقه Extreme Rules دفاع کند و روسی پذیرفت.دانلود اکستریم رولز 2022 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2022 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.