دانلود ایتس تایم 1996

دانلود ایتس تایم 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ایتس تایم 1996 : It’s Time : In Your House دوازدهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 15 دسامبر 1996 در سالن وست پالم بیچ در غرب پالم بیچ فلوریدا برگزار شد. نام این نمایش از عبارت جذاب Vader گرفته شده بود و نشان می داد که او در ابتدا قرار بود یک مسابقه پرطرفدار در برنامه داشته باشد، اما به دلیل آسیب دیدگی، او در این رویداد غایب بود.

این رویداد دارای مشکلات فنی پخش در طول نمایش بود و کسانی که این رویداد را در DirecTV، Request TV و Viewer’s Choice سفارش دادند، اجازه یافتند چند روز بعد دوباره پخش را تماشا کنند.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی نمایش اولین دفاع از قهرمانی سیچو سید، قهرمان تازه تاجگذاری شده WWF بود که در برابر قهرمان چند دوره سابق برت هارت دفاع کرد. این نمایش دارای پنج مسابقه در بخش PPV، یک مسابقه در پیش نمایش رایگان برای همه و دو مسابقه تاریک بود. با راه اندازی شبکه دبلیو دبلیو ای در سال 2014، این نمایش در صورت تقاضا در دسترس قرار گرفت، اما شامل مسابقه قبل از نمایش رایگان برای همه نمی شد.

داستان

در طول رویداد اصلی، شاون مایکلز در طول مسابقه بین سیچو سید و برت هارت توضیحات مهمان ارائه کرد. در یک لحظه استون کلد استیو آستین به سمت رینگ دوید و به برت هارت حمله کرد که باعث شد هم اوون هارت و هم بولداگ بریتانیایی به کمک برت بیایند. این مسابقه در حالی متوقف شد که آستین، اوون هارت و بولداگ از زمین مسابقه بیرون رانده شدند.

در طول مسابقه هارت و مایکلز کلماتی را با هم رد و بدل کردند که شاون مایکلز را از میز مفسران دور کرد و روی پیش بند حلقه بلند شد. لحظاتی بعد برت هارت با مایکلز برخورد کرد و به سید اجازه داد تا برنده مسابقه شود. پس از مسابقه، هارت با عصبانیت به شان مایکلز حمله کرد.دانلود ایتس تایم 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو این یور هوس رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.