دانلود اینترنشنال اینسیدنت 1996

دانلود اینترنشنال اینسیدنت 1996

دانلود اینترنشنال اینسیدنت 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اینترنشنال اینسیدنت 1996 : International Incident : In Your House نهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 21 جولای 1996 در جنرال موتورز در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا برگزار شد. شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه به صورت رایگان برای همه.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی نمایش، مسابقه تیمی شش نفره بین این سه نفر به نام The People’s Posse (شاون مایکلز قهرمان سنگین وزن جهانی WWF، سیچو سید و قهرمان بین قاره ای WWF احمد جانسون) در برابر “کمپ کورنت” (ویدر، اوون) بود. هارت و بولداگ بریتانیایی). با راه اندازی شبکه دبلیو دبلیو ای در سال 2014، این نمایش به جز مسابقه رایگان برای همه، در صورت تقاضا در دسترس قرار گرفت.

داستان

در ابتدا قرار بود سریال The Ultimate Warrior با شاون مایکلز و احمد جانسون در برابر گروه سه گانه ویدر، اوون هارت، و The British Bulldog تیمی باشد، اما در هفته‌های قبل از نمایش، جنگجوی نهایی و WWF اختلاف نظر داشتند. در نتیجه جنگجو چندین نمایش خانه را نشان نداد) و جنگجو شرکت را ترک کرد. WWF سیچو سید را پس از چندین ماه غیبت بازگرداند و چهره شخصیت او را تغییر داد.

و او مایکلز و جانسون را از حمله سه به دو در طول یک قسمت از دوشنبه شب راو نجات داد. جیم کورنت، مدیر نمایش، به خود می بالید که آنقدر از پیروز شدن تیمش مطمئن بود که در صورت باخت، به هر کسی که Pay Per View را خریداری می کرد، پول خود را پس می داد.دانلود اینترنشنال اینسیدنت 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو این یور هوس رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.