دانلود اینسورکشن 2000

دانلود اینسورکشن 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اینسورکشن 2000 : Insurrextion 2000 اولین رویداد اینسورکشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 6 می 2000 در مرکز نمایشگاهی ارلز کورت در لندن، انگلستان برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری در بریتانیا پخش شد.

تاریخچه

در سال 1999، فدراسیون جهانی کشتی (WWF، در حال حاضر WWE) تبلیغ کشتی حرفه‌ای آمریکا را در بریتانیا اجرا کرد و به طور انحصاری برای آن پخش کرد. اولی No Mercy بود که در ماه مه برگزار شد و دومی Rebellion در اکتبر بود. نام No Mercy بعداً برای PPV دیگری که در همان ماه در ایالات متحده برگزار شد، استفاده شد، که به یک ستون اصلی در تقویم PPV WWF تبدیل شد. در اوایل سال 2000، تبلیغات اعلام کرد که رویداد انحصاری می در بریتانیا تحت عنوان Insurrextion خواهد بود. قرار بود در 6 می 2000 در مرکز نمایشگاهی ارلز کورت در لندن، انگلستان برگزار شود.

نتایج مسابقات رویداد

خیلی باحال (اسکاتی 2 هاتی و استاد بزرگ سکسی) رادیکالز (پری زحل و دین مالنکو) را شکست داد. کین (با پل بیرر) بول بوکانن را شکست داد. رود داگ (با توری) برادشاو را شکست داد. کت (با مای یانگ) تری رانلز (با مولا افسانه) را شکست داد. ریکیشی و شوکیشی دادلی بویز (بابا ری و دی فون) را شکست دادند. کورت آنگل کریس بنوا را شکست داد. بولداگ بریتانیایی کراش هالی (ج) را شکست داد. هاردی بویز (مت و جف) ادج و کریستین (ج) را با محرومیت شکست داد.

ادی گوئررو (c) (با Chyna) کریس جریکو را شکست داد. راک (c) تریپل اچ (با استفانی مک ماهون-هلمزلی) و شین مک ماهون (با آقای مک ماهون) را شکست داد.دانلود اینسورکشن 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.