دانلود اینسورکشن 2001

دانلود اینسورکشن 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اینسورکشن 2001 : Insurrextion 2001 دومین رویداد اینسورکشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 5 می 2001 در مرکز نمایشگاهی ارلز کورت در لندن، انگلستان برگزار شد و به طور انحصاری در بریتانیا پخش شد. این آخرین Insurrextion بود که قبل از معرفی برند در مارس 2002 توسط تبلیغات تولید شد.

این رویداد هفت مسابقه کشتی حرفه ای و دو مسابقه پیش از نمایش را شامل می شد که کشتی گیران مختلف از دشمنی ها و داستان های داستانی از قبل موجود بودند. کشتی‌گیران در رویدادهای فیلمنامه‌ای، شخصیت‌های شرور، قهرمان یا شخصیت‌های کمتر متمایز را به تصویر می‌کشیدند که تنش ایجاد می‌کرد و در یک مسابقه کشتی یا مجموعه‌ای از مسابقات به اوج می‌رسید.

تاریخچه

Insurrextion سال 2001 آخرین Insurrextion بود که قبل از معرفی توسعه نام تجاری در مارس 2002، که فهرست را به دو برند مجزا تقسیم کرد، Raw و SmackDown!، که کشتی‌گیران منحصراً برای اجرا تعیین شدند، تولید شد.رویداد سال بعد متعاقباً یک نمایش انحصاری Raw بود.

نتایج مسابقات رویداد

ادی گوئررو استاد بزرگ Sexay را شکست داد. رادیکالز (پری ساترن، دین مالنکو و تری رانلز) هالیز (کراش، هاردکور و مولی) را شکست داد. برادشاو بیگ شو را شکست داد. اج و کریستین بر دادلی بویز (بابا ری و دی فون) ، The Hardy Boyz (مت و جف) و X-Factor (X-Pac و Justin Credible) (با آلبرت).

کریس بنوا 2-0 کورت آنگل را شکست داد.قسمت اول: بنوا آنگل را در ساعت 7:43 (1-0) پین کردقسمت دوم: بنوا آنگل را در ساعت 14:23 (2-0) پین کرد.

کریس جریکو با سابمیشن ویلیام ریگال را شکست داد. Undertaker The Power Trip (Stone Cold Steve Austin (c) و Triple H) (با استفانی McMahon-Helmsley) را شکست داد.

دانلود اینسورکشن 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.