دانلود اینسورکشن 2002

دانلود اینسورکشن 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اینسورکشن 2002 : Insurrextion 2002 سومین رویداد اینسورکشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد منحصراً برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد که آن را به اولین PPV انحصاری Raw تبدیل کرد. این رویداد در 4 می 2002 در ورزشگاه ومبلی در لندن، انگلستان برگزار شد و به طور انحصاری در بریتانیا پخش شد.

این رویداد آخرین رویداد زنده تلویزیونی بود که تحت نام WWF اجرا شد. با توجه به شکایت صندوق جهانی حیات وحش در مورد اولیه “WWF”، تبلیغات بی سر و صدا نام خود را به World Wrestling Entertainment (WWE) طی دو روز آینده تغییر داد. این شرکت رسماً شروع به استفاده از نام WWE کرد که در 6 می 2002، قسمت Raw شروع شد.بنابراین، این آخرین PPV WWF در عصر نگرش بود. این همچنین آخرین PPV این شرکت بود که تا Money in the Bank در سال 2023 در لندن برگزار شد.

علاوه بر این، یک سری حوادث بدنام در پرواز بازگشت به ایالات متحده رخ داد که از آن به عنوان “هواپیما سواری از جهنم” یاد می شود. کشتی گیران اسکات هال و کرت هنیگ پس از این رویداد به دلیل دست داشتن در این حوادث اخراج شدند، در حالی که گلدوست و ریک فلیر نیز توسط شرکت به دلیل دخالت در حوادث دیگر در طول پرواز مورد توبیخ قرار گرفتند.

تاریخچه

پس از بازگشت به ایالات متحده، مجموعه ای از حوادث رخ داد که از آن به عنوان “هواپیما سواری از جهنم” یاد می شود که به عنوان یکی از بدنام ترین رسوایی های کشتی حرفه ای توصیف شده است. هواپیمای بوئینگ 757 که اجاره شده بود شامل یک بار باز بود و بسیاری از کشتی گیران آن را سرگرم کردند. این امر منجر به حوادث زیادی از جمله درگیری فیزیکی و آزار جنسی دو مهماندار زن به نام های تارالین کاپلانو و هایدی دویل شد.

اسکات هال سابقه اعتیاد به الکل داشت. اگرچه او مسابقه ای در PPV نداشت، اما در یک مسابقه دخالت کرد و در این تور بریتانیا در نمایش های خانه اجرا کرد. او علاوه بر شوخی با سایر کشتی گیران با کرم موبر، قبل از بیهوش شدن به دویل چیزهای مبتذل جنسی می گفت. کرت هنیگ، که به شوخی‌بازی معروف است، با کشتی‌گیران از جمله براک لزنر از جمله براک لزنر نیز شوخی می‌کرد که منجر به درگیری بین آن دو شد که تقریباً باعث شد آنها به خروجی اضطراری هواپیما برخورد کنند.

گلدوست همچنین چیزهای مبتذلانه ای به کاپلانو گفت و بعداً وارد سیستم اعلان عمومی شد و شروع به خواندن آهنگی برای همسر سابق و کشتی گیر خود، تری رانلز، که او نیز در هواپیما بود، کرد. علاوه بر این، ریک فلیر خود را در معرض هر دو مهماندار هواپیما قرار داد و ظاهراً دستان آنها را گرفت و از آنها خواست تا اندام تناسلی او را لمس کنند. فلیر این اتهامات را رد کرد. هر دو هال و هنیگ پس از این رویداد اخراج شدند، در حالی که گلدوست و فلیر نیز توسط شرکت مورد توبیخ قرار گرفتند. یک شکایت در سال 2004 توسط کاپلانو و دویل تنظیم شد، اگرچه WWE با هر دو زن به خارج از دادگاه رسیدگی کرد.دانلود اینسورکشن 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.