دانلود اینسورکشن 2003

دانلود اینسورکشن 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اینسورکشن 2003 : Insurrextion 2003 چهارمین رویداد اینسورکشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 7 ژوئن 2003 در Telewest Arena در نیوکاسل انگلستان برگزار شد و به طور انحصاری در بریتانیا پخش شد. این تنها Insurrextion بود که با نام WWE تولید شد، زیرا تنها دو روز پس از رویداد سال قبل، تبلیغ از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE تغییر نام داد.

Insurrextion پس از این رویداد در سال 2003 به دلیل توقف تبلیغات PPV های انحصاری بریتانیا پس از این رویداد، متوقف شد. پس از این رویداد، WWE تا سال 2018 با Greatest Royal Rumble آن سال که در عربستان سعودی برگزار شد، پرداخت به ازای هر نمایش دیگری در خارج از آمریکای شمالی تولید نکرد. Insurrextion 2003 همچنین آخرین PPV خواهد بود که در بریتانیا تا Clash at the Castle در سال 2022 و به طور خاص در انگلستان تا Money in the Bank در سال 2023 برگزار می شود.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد هفت مسابقه با دو مسابقه تیره برگزار شد. در رویداد اصلی، تریپل اچ کوین نش را در یک مبارزه خیابانی شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، کریستین بوکر تی را شکست داد تا قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای را حفظ کند، کین و راب ون دام با شکست دادن لا مقاومت (رنه دوپره و سیلوین گرنیر) قهرمانی جهانی تگ تیم را حفظ کرد، و در مبارزه ابتدایی، جاز تریش استراتوس را شکست داد.

تاریخچه

Insurrextion یک پرداخت به ازای مشاهده (PPV) سالانه انحصاری انگلستان بود که توسط تبلیغ کشتی حرفه‌ای آمریکا، World Wrestling Entertainment (WWE) از سال 2000 تولید می‌شد. رویداد سال 2003 چهارمین رویداد در گاه‌شماری Insurrextion بود و در ژوئن برگزار شد. 7 در Telewest Arena در نیوکاسل، انگلستان. مانند سال قبل، کشتی گیرانی را منحصراً از برند راو نشان می داد.همچنین این تنها Insurrextion تولید شده با نام WWE خواهد بود، زیرا این شرکت تنها دو روز پس از رویداد سال قبل از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE تغییر نام داد.

Insurrextion 2003 آخرین رویداد Insurrextion خواهد بود، زیرا WWE پس از این رویداد PPV های انحصاری بریتانیا را متوقف کرد زیرا این شرکت شروع به پخش دوره ای برنامه های تلویزیونی هفتگی خود، Raw و SmackDown!، از انگلستان در سال 2004 کرد. WWE تا زمان برگزاری Greatest Royal Rumble در آوریل 2018 که در عربستان سعودی برگزار شد و اولین مورد از سری PPV های برگزار شده در آن کشور بود، PPV دیگری را در خارج از آمریکای شمالی برگزار نمی کرد.

در سپتامبر 2022، WWE اولین PPV بریتانیا را در 19 سال با نام Clash at the Castle تولید کرد که به جای پخش در بریتانیا، در سراسر جهان پخش شد.Insurrextion 2003 همچنین آخرین PPV WWE بود که تا Money in the Bank در سال 2023 در انگلستان برگزار شد.دانلود اینسورکشن 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.