دانلود اینویشن 2001

دانلود اینویشن 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اینویشن 2001 : Invasion 2001 تنها رویداد اینویشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 22 ژوئیه 2001 در گوند آرنا در کلیولند، اوهایو برگزار شد. این رویداد در ابتدا قرار بود چهارمین PPV کاملا بارگذاری شده باشد، زیرا در رویداد King of the Ring که بلافاصله قبل از Invasion تبلیغ شد، تبلیغ شد، اگرچه تصمیم برای جایگزینی Fully Loaded در ماه می گرفته شد. Invasion اولین پرداخت به ازای نمایش بود که داستان تهاجم در حال انجام را نشان می داد، که کشتی گیران WWF را در مقابل The Coalition نشان می داد، نیروی ترکیبی از کشتی گیران کشتی قهرمانی جهانی (WCW) و کشتی های قهرمانی شدید (ECW)، که بعدها به عنوان شناخته شد. اتحاد. در این رویداد کشتی گیران WWF با کشتی گیران WCW و ECW روبرو شدند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی که “نبرد افتتاحیه” نامیده شد، یک مسابقه تگ تیمی پنج به پنج بین تیم WWF و تیم WCW/ECW بود. مسابقه اصلی دیگر مسابقه انفرادی برای مسابقات قهرمانی هاردکور WWF بین راب ون دام و جف هاردی بود. با نرخ خرید 775000، این رویداد بالاترین درآمد غیررسلمنیا پرداخت به ازای هر نمایش در تاریخ WWE است.

داستان

در 23 مارس، فدراسیون جهانی کشتی (WWF) رقیب دیرینه خود، کشتی قهرمانی جهان (WCW) را خریداری کرد. آخرین قسمت WCW Monday Nitro در 26 مارس با نام “شب قهرمانان” پخش شد. Nitro با Vince McMahon مالک WWF شروع کرد و در اواخر همان شب پخش همزمان با Raw Is War را برای پرداختن به آینده WCW اعلام کرد، که طی آن مشخص شد که شین مک ماهون WCW را خریداری کرده است.

در رسلمنیا X-Seven در 1 آوریل، شین وینس را در یک مبارزه خیابانی با حضور برخی از استعدادهای WCW شکست داد و در صندلی‌های سطح بالایی در Reliant Astrodome نشست. در طول ماه مه و ژوئن، کشتی‌گیران WCW در مسابقات برنامه‌نویسی WWF دخالت می‌کردند.در سال 2001 در King of the Ring، بوکر تی در یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی WWF مداخله کرد و استیو آستین را از میان میز گویندگان پرتاب کرد و تقریباً به قیمت تمام شدن عنوان برای او تمام شد.دانلود اینویشن 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.