دانلود بتلگراند 2013

دانلود بتلگراند 2013

دانلود بتلگراند 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بتلگراند 2013 : 2013 Battleground اولین رویداد کشتی کج بتلگراند بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 6 اکتبر 2013 در مرکز اول نیاگارا در بوفالو، نیویورک برگزار شد. Battleground در ابتدا به عنوان PPV جدید اکتبر برای تبلیغات اعلام شد. با این حال، به ژوئیه سال بعد منتقل شد. جایگزین Over the Limit شد که قبلاً در ماه مه برگزار شده بود اما قرار بود در اکتبر 2013 برگزار شود.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. رویداد اصلی، که مسابقه ای برای قهرمانی خالی دبلیو دبلیو ای بین دنیل برایان و رندی اورتن بود. پس از دخالت بیگ شو و حمله به برایان، اورتون و داور، بدون مسابقه پایان یافت. این رویداد 114000 خرید در سرتاسر جهان دریافت کرد که آن را به دومین کمترین تعداد (پس از ECW دسامبر تا Dismember سال 2006) در 17 سال گذشته تبدیل کرد.

داستان

پس از شکست دادن رندی اورتن در Night of Champions برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای، دانیل برایان با اعتراف اسکات آرمسترانگ داور به سرعت 3 شمارش، عنوان را از دست داد. با این حال، تریپل اچ این عنوان را به اورتون پس نداد زیرا او و همسرش استفانی مک ماهون معتقد بودند که عملکرد اورتون در Night of Champions آن چیزی نیست که آنها می‌خواستند چهره WWE باشد. و اظهار داشتند که آنها اورتون بی‌رحم‌تر را می‌خواهند که با آن مخالفت می‌کنند. با قبلا برایان و اورتون قرار بود یک بار دیگر برای قهرمانی خالی به مصاف هم بروند.

در شب قهرمانان، راب ون دام، قهرمان سنگین وزن جهان، آلبرتو دل ریو را با محرومیت شکست داد. در قسمت 20 سپتامبر اسمکدان، تریپل اچ به ون دام یک مسابقه مجدد با دل ریو در Battleground داد. بلافاصله پس از آن، دل ریو به طرز فجیعی در پشت صحنه به ون دام حمله کرد. هفته بعد، مسابقه به عنوان مسابقه هاردکور اعلام شد. در اپیزود 4 اکتبر اسمک‌دان، ون دام با محرومیت فاندانگو را شکست داد. اما پس از پایان مسابقه، ون دام یک سطل زباله را روی صورت فاندانگو گذاشت و یک ون ترمیناتور را اعدام کرد.دانلود بتلگراند 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.