دانلود بتلگراند 2014

دانلود بتلگراند 2014

دانلود بتلگراند 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بتلگراند 2014 : Battleground 2014 دومین رویداد بتلگرند بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 20 ژوئیه 2014 در تامپا بی تایمز تایمز در تامپا، فلوریدا برگزار شد و اولین رویداد Battleground بود که در شبکه WWE پخش زنده شد که در فوریه راه اندازی شد. این آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که لوگوی خراش WWE را در خود جای داد، زیرا ماه بعد، WWE تغییر نام داد و شروع به استفاده از لوگویی کرد که در ابتدا برای شبکه WWE استفاده می شد.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش Kickoff. رویداد اصلی باعث شد که جان سینا رندی اورتون، کین و رومن رینز را در یک مسابقه چهار جانبه مهلک شکست دهد تا قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را حفظ کند. این رویداد 99000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) دریافت کرد که اندکی نسبت به 114000 خرید سال قبل کاهش داشت.

داستان

در Money in the Bank، جان سینا در یک مسابقه نردبانی برای قهرمانی خالی وزن WWE جهانی پیروز شد. و 15 بار قهرمان سنگین وزن WWE شد. شب بعد در راو، تریپل اچ سینا را برای دفاع از عنوان در Battleground در یک مسابقه Fatal 4-Way در برابر رومن رینز، کین و رندی اورتن برنامه ریزی کرد.

در اپیزود 30 ژوئن Raw، ای جی لی به WWE بازگشت (آخرین حضور او راو بعد از رسلمنیا XXX بود) و برای دومین بار پیج را برای قهرمانی Divas شکست داد. در اپیزود 11 جولای اسمکدان، ای جی قرار بود از عنوان قهرمانی مقابل پیج در این رویداد دفاع کند.

در نسخه 30 ژوئن راو، مشخص شد که بارت، قهرمان بین قاره‌ای دبلیو دبلیو دبلیو ای، در نسخه اسمکدان در 27 ژوئن زمانی که توسط جک سواگر به درون سنگر پرتاب شد، آسیب دید. به همین دلیل از قهرمانی محروم شد. مایکل کول همچنین اعلام کرد. که یک Battleground Battle Royal در Battleground برای قهرمانی بین قاره ای خالی WWE وجود خواهد داشت.دانلود بتلگراند 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.