دانلود بتلگراند 2015

دانلود بتلگراند 2015

دانلود بتلگراند 2015 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بتلگراند 2015 : Battleground 2015 سومین رویداد بتلگرند بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 19 ژوئیه 2015 در مرکز اسکاترید در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. این آخرین رویداد Battleground بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در جولای 2016 برگزار شد.این رویداد 76000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) دریافت کرد که کمی کمتر از 99000 خرید سال قبل بود.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، مسابقه قهرمانی سنگین وزن WWE بین مدافع عنوان قهرمانی ست رولینز و براک لزنر، زمانی که آندرتیکر بازگشت غیرمنتظره خود را انجام داد (و اولین حضورش در پرداخت بر ویو در WWE از زمان رسلمنیا 31) و حمله به لزنر با رد صلاحیت به پایان رسید. . این در ابتدا به عنوان یک “بدون مسابقه” گزارش شد، اما شب بعد در راو، لیلیان گارسیا لزنر را با رد صلاحیت برنده اعلام کرد، اگرچه رولینز قهرمان باقی ماند زیرا عناوین با رد صلاحیت تغییر نمی کنند مگر اینکه شرط شود.

داستان

در Money in the Bank، ست رولینز دین امبروز را در یک مسابقه نردبانی شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان WWE خود را حفظ کند. در اپیزود 15 ژوئن Raw، The Authority براک لزنر را که به دبلیو دبلیو ای بازگشت. و از بند ریمچ خود (بعد از دست دادن قهرمانی به رولینز در رسلمنیا 31) استفاده کرد. تا برای قهرمانی با رولینز در Battleground روبرو شود، برگرداند. در اپیزود 6 ژوئیه راو، لزنر به محافظان رولینز، جی اند جی سکیوریتی (جمی نوبل و جوی مرکوری) حمله کرد. دست نوبل را با قفل کیمورا شکست و شکم به شکم را بر روی شیشه جلوی ماشین اجرا کرد.

این باعث خشم رولینز شد که گفت لزنر هیچ احترامی برای وسایل دیگران قائل نیست و در Battleground، رولینز قصد دارد «Suplex City» را با خاک یکسان کند. در طول امضای قرارداد در قسمت 13 جولای راو، لزنر تلاش رولینز و کین برای حمله به او را خنثی کرد. و لزنر با شکستن مچ پای کین با پله های فولادی به پایان رسید. پس از رفتن لزنر، رولینز روی مچ پا آسیب دیده کین پا گذاشت و در حالی که بر سر او فریاد می زد.دانلود بتلگراند 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.