دانلود بتلگراند 2016

دانلود بتلگراند 2016

دانلود بتلگراند 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بتلگراند 2016 : Battleground 2016 چهارمین رویداد بتلگراند بود که توسط WWE تولید شد. این رویدادبرای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 24 ژوئیه 2016 در مرکز Verizon در واشنگتن دی سی برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. علاوه بر مسابقات معمولی، این رویداد برند خانگی مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمانی بین قاره ای و قهرمانی ایالات متحده را مشخص کرد. قهرمانی WWE زنان و قهرمانی تگ تیم WWE در این رویداد دفاع نشد و به طور خودکار به طور پیش‌فرض در انحصار Raw قرار گرفت، زیرا قهرمانان مربوطه آنها در درفت WWE در سال 2016 که درست قبل از این رویداد برگزار شد به این برند دعوت شدند. این دو قهرمانی متعاقباً پس از تأسیس مسابقات قهرمانی دیگر تغییر نام دادند به طوری که هر برند دارای یک قهرمانی جهانی مردان، یک قهرمانی جهان زنان، یک قهرمانی متوسطه مردانه و یک قهرمانی تگ تیمی مردانه بود.

در رویداد اصلی، دین امبروز از اسمک‌دان قهرمانی دبلیو دبلیو‌ای را در یک مسابقه تهدید سه‌گانه در برابر هم‌تیمی‌های سابقش شیلد، ست رولینز و رومن رینز، که هر دو به راو دعوت شده بودند، حفظ کرد، بنابراین قهرمانی در اسمک‌دان حفظ شد. همچنین، The Miz از اسمکدان، دارن یانگ از راو را شکست داد تا قهرمانی بین قاره ای را در اسمکدان حفظ کند، و Rusev از راو، زک رایدر از اسمکدان را شکست داد تا قهرمانی ایالات متحده در راو حفظ کند. این نمایش همچنین برای اولین حضور رندی اورتن پس از مصدومیت 9 ماهه و همچنین اولین حضور بیلی در فهرست اصلی قابل توجه بود.

داستان

در Money in the Bank، دین امبروز با نقد کردن قرارداد خود با ست رولینز، که به تازگی این عنوان را از رومن رینز کسب کرده بود، مسابقه نردبان پول در بانک و متعاقباً قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE را برد. پس از اینکه مسابقه مدعی شماره 1 بین رینز و رولینز در شب بعد در راو با شمارش دوگانه به پایان رسید، آمبروز درخواست کرد تا از عنوان قهرمانی در برابر رینز و رولینز دفاع کند.

بر این اساس، شین مک ماهون یک مسابقه تهدید سه گانه بین هر سه مرد را برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE در Battleground برنامه ریزی کرد.در 21 ژوئن، دو روز پس از پول در بانک، رینز به دلیل نقض برنامه سلامتی WWE، که از آزمایش مواد مخدر برای تشخیص سوء مصرف مواد استفاده می‌کند، به مدت 30 روز تعلیق شد.دانلود بتلگراند 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.