دانلود بتلگراند 2017

دانلود بتلگراند 2017

دانلود بتلگراند 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بتلگراند 2017 : Battleground 2017 پنجمین رویداد بتلگرند بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 23 جولای 2017 در مرکز Wells Fargo در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این آخرین Battleground بود که تا سال 2023 برگزار می شد، زیرا Battleground انتظار می رفت در سال 2018 به عنوان یک رویداد Raw بازگردد، اما پس از WrestleMania 34 در آوریل همان سال، PPV های انحصاری برند متوقف شدند و در نتیجه WWE مقدار PPV های سالانه تولید شده را کاهش داد. در سال 2023، رویداد Battleground برای قلمرو توسعه WWE، NXT، احیا شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، جیندر محل در سومین مسابقه زندان پنجابی رندی اورتون را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. پایان مسابقه همچنین شاهد حضور شگفت انگیز The Great Khali بود که آخرین بار در نوامبر 2014 در دبلیو دبلیو ای اجرا کرد. در دیگر مسابقات برجسته، کوین اونز با شکست ای جی استایلز سومین قهرمانی خود در ایالات متحده را به دست آورد. یک مسابقه پرچم، و در مبارزه افتتاحیه، The New Day (کوفی کینگستون و خاویر وودز) با شکست The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) قهرمان اسمکدان تگ تیم شد.

داستان

جیندر محل در مانی این بانک، رندی اورتون را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.[9] در قسمت بعدی اسمک‌دان، اورتن در یک مصاحبه نشسته توضیح داد که پس از تلاش برادران سینگ (سمیر سینگ و سونیل سینگ) برای حمله به پدرش، “کاوبوی” باب اورتون، که برای مسابقه در کنار رینگ نشسته بود، تمرکز خود را از دست داد.او گفت که داشتن متحدان را درک می کند و به زمان خود در Evolution، The Legacy و The Authority اشاره می کند، اما او تحمل نمی کند که مردم به خانواده او بی احترامی کنند.

او گفت که دیگر نگران این نیست که چهارده بار قهرمان جهان شود. او فقط می خواست به ماهال صدمه بزند. بعد از آن شب، پس از اینکه ماهال لوک هارپر را شکست داد، اورتن به برادران سینگ حمله کرد و سپس به ماهال، که به میان جمعیت فرار کرد.دانلود بتلگراند 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.