دانلود بد بلود 1997

دانلود بد بلود 1997

دانلود بد بلود 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بد بلود 1997 : Bad Blood 1997 اولین رویداد بد بلود بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد.این رویداد در 5 اکتبر 1997 در مرکز کیل در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد.

این یکی از رویدادهای In Your House بود که بعداً به عنوان پرداخت به ازای هر نمایش سالانه تبدیل شد و جایگزین روشی شد که در زمان نامگذاری جدید برای همه رویدادها به غیر از “پنج بزرگ” (رویال رامبل، رسلمنیا، کینگ آف د رینگ و سروایور سریز) جایگزین شد.برخلاف دیگر رویدادهای قبلی In Your House که در سال بعد پس از توقف In Your House به PPV های خودشان تبدیل شدند، Bad Blood (با یک “d” در “Bad” تلطیف شده است) تا ژوئن 2003 بازنگشت و تبدیل به PPV سالانه ژوئن شد. با این حال، این رویداد کوتاه مدت بود زیرا این رویداد پس از رویداد 2004 متوقف شد.آهنگ تم این سریال اولین آهنگ تم استیو بلکمن ستاره سابق WWE بود.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد قابل توجه بود زیرا اولین مسابقه تبلیغاتی Hell in a Cell را به نمایش گذاشت که در آن آندرتیکر مقابل شاون مایکلز قرار گرفت و اولین برادر داستانی آندرتیکر کین حضور داشت که در آن مسابقه دخالت کرد که به مایکلز اجازه داد برنده شود و شماره شود. یکی از مدعیان قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF در مقابل برت هارت قهرمان فعلی در سروایور سریز.

این نمایش همچنین آخرین باری است که وینس مک ماهون به‌عنوان پخش‌کننده اصلی تیم نظردهی برای یک رویداد پرداخت به ازای نمایش معرفی شد و کار خود را به‌عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای روی صفحه با استفاده از ترفندی که با نام رینگ آقای مک ماهون شناخته می‌شود آغاز کرد. ، بر اساس شخصیت واقعی او. به گفته دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، مونترال اسکروجاب، که در سروایور سریز 1997 برگزار شد، آغاز عصر نگرش در نظر گرفته می شود.بنابراین، Badd Blood: In Your House آخرین PPV WWF در عصر نسل جدید بود.

داستان

دعوای اصلی به Badd Blood شامل The Undertaker و Shawn Michaels بود. این رقابت به اوت در سامراسلم بازمی‌گردد، زمانی که مایکلز به عنوان داور ویژه مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF بین The Undertaker و Bret Hart خدمت می‌کرد. مایکلز سعی کرد با صندلی به هارت ضربه بزند اما به طور تصادفی به آندرتیکر ضربه زد و باعث شد هارت برنده مسابقه و عنوان قهرمانی شود.

پس از اینکه مسابقه قبلی بین آندرتیکر و مایکلز برای تعیین نامزد شماره یک قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF با رد صلاحیت مضاعف در Ground Zero: In Your House به پایان رسید، یک مسابقه قفس به نام Hell in a Cell برای Badd Blood برنامه ریزی شده بود. این اولین مسابقه Hell in a Cell خواهد بود که توسط WWF برگزار می شود.دانلود بد بلود 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.