دانلود بد بلود 2004

دانلود بد بلود 2004

دانلود بد بلود 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بد بلود 2004 : Bad Blood 2004 سومین رویداد بد بلود بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 13 ژوئن 2004 در Nationwide Arena در کلمبوس، اوهایو برگزار شد. Bad Blood دو برابر با One Night Stand and Vengeance در سال 2005 جایگزین شد.

این رویداد سومین باری بود که فرمت Hell in a Cell توسط WWE در یک رویداد Bad Blood استفاده شد. اولی در Badd Blood: In Your House در سال 1997 و دومی در رویداد سال قبل بود. Bad Blood بیش از 494,000 دلار از فروش بلیط از حضور 9,000 نفر به دست آورد و 264,000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد و در کمک به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای نمایش خود را به میزان 4.7 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. هنگامی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد به رتبه 3 رسید.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه Hell in a Cell بود که در آن تریپل اچ در حلقه ای که توسط سازه ای فولادی احاطه شده بود، شاون مایکلز را شکست داد. دو مسابقه روی آندرکارت مشخص شد. در مسابقات انفرادی مربوطه، کریس بنوا، قهرمان سنگین وزن جهان، کین را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند و قهرمان بین قاره‌ای WWE، رندی اورتون، شلتون بنجامین را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند.

داستان

رویداد اصلی فیلمنامه Bad Blood در مسابقه Hell in a Cell بین تریپل اچ و شاون مایکلز برگزار شد. شروع بازی پس از Backlash شروع شد، جایی که رویداد اصلی یک مسابقه مجدد از رویداد اصلی رسلمنیا XX بود، جایی که مایکلز و تریپل اچ در یک مسابقه تهدید سه گانه برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان به مصاف کریس بنوا رفتند، که باعث شد بنوا با مجبور کردن مایکلز به بازی ادامه دهد.

در اپیزود 3 می از راو، اریک بیشوف، مدیر کل راو، مسابقه‌ای بین بنوا و مایکلز برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان رزرو کرد. این مسابقه باعث شد که بنوا پس از دخالت تریپل اچ، با موفقیت عنوان را حفظ کند.در اپیزود 10 می راو، یک مسابقه ی انفرادی بین تریپل اچ و شلتون بنجامین پس از حمله مایکلز به تریپل اچ منجر به بدون مسابقه شد.دانلود بد بلود 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.