دانلود برگینگ رایتس 2009

دانلود برگینگ رایتس 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود برگینگ رایتس 2009 : 2009 Bragging Rights اولین و آخرین رویداد کشتی کج برگینگ رایتس بود که توسط (WWE) تولید شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 25 اکتبر 2009 در Mellon Arena در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد. و آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که قبل از جایگزینی با Consol Energy Center جدید که در سال 2010 به PPG Paints Arena تغییر نام داد، برگزار شد. حقوق لاف زدن جایگزین رویداد سالانه قبلی WWE، Cyber Sunday شد. شش مسابقه روی کارت مشخص شده بود.

مفهوم این رویداد حول یک سری مسابقات بین تبلیغاتی برای “حق افتخار” بین کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان بود. با جایزه Bragging Rights به برندی اعطا شد که بیشترین مسابقات را از این سری برد. – البته قهرمانی ECW. مسابقه قبل از نمایش به عنوان یک مسابقه تاریک رخ داد. نام تجاری ECW مستقیماً در رقابت برند شرکت نداشت.

مسابقات

این مسابقات شامل راو، قهرمان ایالات متحده، میز، شکست دادن قهرمان بین قاره‌ای اسمک‌دان، جان موریسون، تیم اسمک‌دان متشکل از میشل مک کول، بث فینیکس، و ناتالیا بود. که تیم راو متشکل از ملینا، کلی کلی، و گیل کیم، و تیم اسمک‌دان، کانیس، ریچو را شکست داد. -تروث، مت هاردی، فینلی، تایسون کید و دیوید هارت اسمیت، تیم راو متشکل از تریپل اچ، شاون مایکلز، بیگ شو، کودی رودز، جک سواگر، کوفی کینگستون و مارک هنری را شکست دادند. نام تجاری اسمکدان با دو برد در مقابل یک برد راو، جایزه Bragging Rights را به دست آورد.

این رویداد همچنین شامل دو مسابقه تلویزیونی مسابقات قهرمانی جهان بود. در رویداد اصلی، جان سینا در مسابقه Anything Goes Iron Man، رندی اورتن را شکست داد و قهرمان WWE شد. در دیگر مسابقه قهرمانی جهان، آندرتیکر سی ام پانک، ری میستریو و باتیستا را در یک مسابقه فتال چهار طرفه شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند.

داستان

در اپیزود 12 اکتبر Raw، اعلام شد که نیمی از قهرمانان Unified WWE Tag Team، کریس جریکو، به عنوان کمک کاپیتان تیم اسمکدان و کین به عنوان کاپیتان دیگر، و شاون مایکلز و تریپل اچ (که در مجموع شناخته می شوند. نقش خواهند داشت. به عنوان D-Generation X) به عنوان کاپیتان مشترک تیم راو عمل می کند.دانلود برگینگ رایتس 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.