دانلود برگینگ رایتس 2010

دانلود برگینگ رایتس 2010 با کیفیت تضمین

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود برگینگ رایتس 2010 : 2010 Bragging Rights دومین و آخرین رویداد کشتی کج برگینگ رایتس بود که توسط (WWE) تولید شد. این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 24 اکتبر 2010 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد.در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد. 137000 خرید دریافت کرد که نسبت به 181000 خرید سال قبل کاهش داشت. Bragging Rights متوقف شد و در سال 2011 با Vengeance جایگزین شد.

موضوع این رویداد این بود که کشتی گیرانی از برندهای راو و اسمکدان برای “حق بالیدن” با یکدیگر به رقابت پرداختند. این رویداد متوقف شد. زیرا اولین تقسیم برند در آگوست 2011 منحل شد. با این حال، این موضوع با دومین تمدید نام تجاری در سال 2016 در سروایور سریز آن سال دوباره معرفی شد و سری سالانه سروایور سریز اکنون در مورد “برتری برند” است.

داستان

در قسمت 8 اکتبر اسمکدان، بیگ شو به عنوان کاپیتان تیم اسمکدان انتخاب شد. در اپیزود 11 اکتبر راو، شش نفر از هفت عضو تیم راو از طریق مسابقات برنده شدند. که همگی شامل جان موریسون، آر-تروث، سانتینو مارلا، شیمس، سی ام پانک تازه معامله شده و کاپیتان تیم میز بودند. پس از آن، اسمکدان همچنین مسابقات مقدماتی را با اضافه کردن ری میستریو، جک سواگر، آلبرتو دل ریو، کوفی کینگستون و اج که اخیراً معامله شده برگزار کرد.

کاوال با امید به اثبات خود، بیگ شو را به چالش کشید تا در تیم اسمکدان جایگاهی کسب کند. بیگ شو اظهار داشت که کاوال پنج دقیقه در رینگ با او دوام نمی آورد. و چالش پنج دقیقه ای را پذیرفت. کاوال پنج دقیقه دوام آورد و یک جایگاه در تیم اسمکدان به دست آورد. و بلافاصله پس از آن مغلوب تایلر رکس شد. و جایگاه خود را به او از دست داد. در اپیزود 18 اکتبر راو، The Miz با اضافه کردن ازکیل جکسون بازگشته به عنوان هفتمین عضو تیم راو، تیم راو را تکمیل کرد.دانلود برگینگ رایتس 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.