دانلود برید الایو 1996

دانلود برید الایو 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود برید الایو 1996 : Buried Alive : In Your House یازدهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 20 اکتبر 1996 در میدان مارکت آرنا در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد. این رویداد شامل پنج مسابقه نمایش داده شده در پرداخت به ازای هر نمایش و همچنین سه مسابقه دارک بود.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه Buried Alive بین The Undertaker و Mankind بود که اولین مسابقه Buried Alive بود که توسط WWF برگزار شد. در آندرکارت، سید در مسابقه ای برای تعیین نامزد شماره 1 قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF با ویدر روبرو شد و مارک مرو از قهرمانی بین قاره ای در برابر گلدوست دفاع کرد. این اولین پرداخت به ازای هر نمایش WWF بود که در آن قهرمان جهان در برنامه روی آنتن مسابقه نداد.

داستان

نقطه کانونی این رویداد، خصومت بین آندرتیکر و منکایند بود، که از تابستان 1996 زمانی که مدیر آندرتیکر، پل بیرر به او روی آورد و به نیروهای بشر پیوست، شکل گرفت. این دو قبلاً در یک نزاع در اتاق دیگ بخار در سامراسلم 1996 با یکدیگر مبارزه کرده بودند، که طی آن بیرر در کنار Mankind قرار گرفت.

برای حل و فصل خط داستانی بین این دو، «مسابقه زنده به خاک سپرده شده» ابداع شد، بازی کردن شخصیت‌های آندرتیکر و پل حامل به عنوان تنها راه پیروزی در مسابقه، انداختن حریف در قبر باز و سپس پاشیدن خاک بود.دانلود برید الایو 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو این یور هوس رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.