دانلود بریکینگ پوینت 2009

دانلود بریکینگ پوینت 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بریکینگ پوینت 2009 : WWE Breaking Point تنها رویداد بریکینگ پوینت بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 13 سپتامبر 2009 در مرکز بل در مونترال، کبک، کانادا برگزار شد. Breaking Point جایگزین رویداد سالانه سپتامبر WWE، Unforgiven شد. با این حال، این یک رویداد یکباره بود. زیرا اسلات سپتامبر به نوبه خود با Night of Champions در سال 2010 جایگزین شد، که از اسلات ماه جولای قبلی خود عقب نشینی کرد. نام نقطه شکست بعداً برای سیستم ارسال ارائه شده در بازی ویدیویی WWE ’12 و برخی از دنباله‌های آن استفاده شد.

نتایج مسابقات رویداد

در رویدادهای اصلی، سی ام پانک قهرمانی سنگین وزن جهان را در برابر آندرتیکر در یک مسابقه سابمیشن حفظ کرد. جان سینا در مسابقه “من ترک کردم” قهرمانی دبلیو دبلیو ای را از رندی اورتون برد. و کودی رودز و تد دیبیاس جونیور از The Legacy، D-Generation را شکست دادند. X’s Triple H و Shawn Michaels در یک Submissions Count Anywhere مطابقت دارند. همچنین در این کارت، قهرمانان Unified WWE Tag Team Chris Jericho و The Big Show مونتل وونتاویوس پورتر و مارک هنری را شکست دادند.

کوفی کینگستون با موفقیت از قهرمانی WWE ایالات متحده در برابر The Miz دفاع کرد، کین در یک مسابقه سنگاپور، The Great Khali را شکست داد. و کریستین با موفقیت از مسابقات قهرمانی ECW در برابر ویلیام ریگال دفاع کرد. این رویداد 169000 خرید داشت که کمتر از رقم Unforgiven در سال 2008 که 211000 خرید بود.

داستان

در سامراسلم، رندی اورتون از قهرمانی دبلیو دبلیو ای در برابر جان سینا دفاع کرد. اورتن عمداً خود را از مسابقه محروم کرد و از رینگ خارج شد. این به اورتون اجازه می داد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند. اما مسابقه بارها و بارها شروع شد و در نهایت اورتون سینا را با اهرم غیرقانونی سنجاق کرد. در نتیجه اقدامات اورتن در مسابقه، وینس مک ماهون، رئیس WWE، یک مسابقه مجدد به سینا داد.

در روح مفهوم تسلیم نمایش، عنوان در مسابقه “من ترک” دفاع شد، مسابقه ای که تنها با وادار کردن حریف به گفتن “من ترک” می توان برنده شد. آقای مک ماهون شرط دیگری را اضافه کرد که اگر کسی از طرف اورتون در مسابقه دخالت کند. (در پاسخ به اقدامات برت دیبیاس)، اورتون فوراً این عنوان را از دست خواهد داد.دانلود بریکینگ پوینت 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.