دانلود بکلش 1999

دانلود بکلش 1999

دانلود بکلش 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 1999 : Backlash 1999 نخستین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 آوریل 1999 در مرکز مدنی پراویدنس در پراویدنس، رود آیلند برگزار شد و توسط Castrol GTX ارائه شد. این رویداد در ابتدا با عنوان «Backlash: In Your House» تبلیغ می‌شد، اما به دلیل اینکه WWF قبل از برگزاری Backlash سریال In Your House را متوقف کرد، نام تجاری آن حذف شد. در نتیجه، Backlash اولین PPV ماهانه غیردر خانه بود که توسط تبلیغات خارج از پنج رویداد اصلی آن زمان برگزار شد (برند تجاری In Your House توسط WWE برای برند توسعه‌دهنده NXT خود در سال 2020 احیا شد). مفهوم پرداخت به ازای هر نمایش بر اساس واکنش های متقابل رویداد شاخص WWF، رسلمنیا بود.

مطابق با مفهوم رویداد، رویداد اصلی یک مسابقه مجدد از رسلمنیا XV بین استون کولد استیو آستین و راک برای قهرمانی WWF بود، اما این بار با یک داور ویژه مهمان، شین مک ماهون. پایین تر از کارت، Big Show و Mankind یک نزاع در اتاق دیگ بخار پس از برخورد قبلی خود داشتند که تصمیم می گرفت چه کسی مسابقه رسلمنیا را قضاوت کند. تریپل اچ همچنین به دلیل تریپل اچ که باعث شد ایکس پک در مسابقه قهرمانی اروپا در ماه قبل شکست بخورد، با ایکس پک کشتی گرفت.

نتایج مسابقات رویداد

دشمنی اصلی در این رویداد شامل مسابقات قهرمانی WWF بود، که استون کولد استیو آستین از The Rock در رسلمنیا XV برنده شده بود.شب بعد در Raw is War، اما آستین خواستار بازگرداندن کمربند Smoking Skull خود شد. خرابی: در خانه شما، پس از شکست دادن آستین.مک ماهون به جای اینکه طبق معمول با او مخالفت کند، با این درخواست موافقت کرد زیرا آندرتیکر خانواده اش را تهدید کرده بود. پسر آقای مک ماهون، شین، مخالفت کرد و برخلاف میل پدرش رفت، کمربند Smoking Skull را دزدید و آن را به The Rock، که بخشی از اتحاد شرور The Corporation بود، داد. سپس شین بدون تشریفات پدرش را از The Corporation اخراج کرد در حالی که آستین و راک همچنان بر سر مالکیت کمربند شخصی آستین با هم اختلاف داشتند.

داستان

این با دعوای این دو به اوج رسید که با پرتاب کردن آستین و سپس کمربند به رودخانه از پل در دیترویت خاتمه یافت که به رویدادهای دسامبر 1997 اشاره کرد که آستین قهرمانی بین قاره‌ای راک را به رودخانه اویستر پرتاب کرد. راک هفته بعد مراسم تشییع جنازه ای برای آستین برگزار کرد و نشان داد که او هنوز کمربند Smoking Skull را در اختیار دارد. آستین با یک کامیون هیولا در مراسم تشییع جنازه تصادف کرد و لیموزین و نعش کش راک را له کرد. در جریان گرمای یکشنبه شب که قبل از این رویداد پخش شد، شین اعلام کرد که این مسابقه فاقد شرط محرومیت است و خود را به عنوان داور ویژه میهمان اعلام کرد.

در همین حال، آندرتیکر درگیر یک خط داستانی بود که در آن او رهبر یک گروه کشتی گیر شیطانی به نام وزارت تاریکی شد. در ابتدای سال، او شروع به بیان تمایل خود برای استفانی مک ماهون کرد که منجر به یک مسابقه جهنمی در سلول در رسلمنیا می‌شد، جایی که عضو شرکت، The Big Boss Man از سقف آویزان شد.آندرتیکر پس از آن در اقدامات خود تهاجمی تر شد و از استفانی خواست و در زمانی که او به او تسلیم نشد، «قربانی» کرد. یکی از زنی که او از طریق مصلوب شدن قربانی کرد، رایان شامروک بود که نقش خواهر روی صفحه نمایش کن شامروک را بازی کرد. شامروک که برای افتخار خانواده می جنگید، قول داد که پای آندرتیکر را بشکند.دانلود بکلش 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.