دانلود بکلش 2002

دانلود بکلش 2002

دانلود بکلش 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2002 : Backlash 2002 چهارمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 21 آوریل 2002 در کمپر آرنا در کانزاس سیتی، میسوری برگزار شد – این اولین رویداد PPV بود که از زمان Over the Edge در مه 1999 در کمپر آرنا برگزار شد، که در آن اوون هارت، به عنوان بلیزر آبی شرکت کرد.

پس از سقوط 78 فوتی از مهار به رینگ جان باخت. این اولین PPV شرکت بود که پس از معرفی تقسیم برند برگزار شد. این چهارمین Backlash متوالی ارائه شده توسط Castrol GTX و آخرین Backlash بود که با نام WWF برگزار شد زیرا تبلیغات در ماه بعد به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. بنابراین، این آخرین (غیر انگلستان) PPV WWF در عصر نگرش بود. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش های شدید رسلمنیا X8 بود.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود. مسابقه اصلی از اسمکدان! برندی که هالک هوگان هالیوود را شکست داد و تریپل اچ را شکست داد و قهرمانی بدون شک WWF را برد و مسابقه برجسته از برند راو رویارویی بین The Undertaker و Stone Cold Steve Austin با Ric Flair به عنوان داور ویژه مهمان بود که The Undertaker برنده شد. بازی اصلی دیگر از راو، مسابقه انفرادی برای قهرمانی بین قاره ای بین راب ون دام و ادی گوئررو بود که گوئررو با پین فال پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

داستان

دشمنی اصلی منجر به Backlash در اسمک‌دان! نام تجاری Undisputed WWF Champion Triple H و Hollywood Hulk Hogan را در مسابقات قهرمانی بی چون و چرای WWF درگیر کرد. در قسمت 4 آوریل اسمکدان!، آقای مک ماهون هوگان را به عنوان مدعی شماره یک عنوان در Backlash معرفی کرد. بعداً همان شب، هوگان برای اولین بار پس از بازگشت به WWF با لباس قرمز و زرد بیرون آمد تا در مورد مسابقه صحبت کند و تریپل اچ گفت که او عقب نشینی نخواهد کرد.

در اپیزود ۱۱ آوریل اسمک‌دان!، هوگان برای کمک به اج در تعقیب کریس جریکو و کورت آنگل پس از مبارزه اج با جریکو بیرون آمد. بعداً با دخالت جریکو، تریپل اچ با آنگل مبارزه کرد. هوگان بیرون آمد تا به تریپل اچ کمک کند تا در مسابقه پیروز شود، فقط آنگل بعد از مسابقه تریپل اچ را در هوگان هل داد و باعث شد هوگان به تریپل اچ حمله کند و جریکو و آنگل از آن خارج شوند. در اپیزود 18 آوریل SmackDown!، هوگان با جریکو روبرو شد که آنگل برای کمک به جریکو آمد و باعث شد اج برای سیو بدود.دانلود بکلش 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.