دانلود بکلش 2004

دانلود بکلش 2004

دانلود بکلش 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2004 : Backlash 2004 ششمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 18 آوریل 2004 در Rexall Place در ادمونتون، آلبرتا، کانادا برگزار شد، بنابراین تنها رویداد Backlash بود که تا سال 2023 در خارج از ایالات متحده برگزار شد. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش رسلمنیا XX بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تهدید سه گانه برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که شامل قهرمان حاکم و قهرمان شهر بومی کریس بنوا در مقابل تریپل اچ در مقابل شاون مایکلز بود که بنوا پس از مجبور کردن مایکلز به تسلیم شدن به تیرانداز تیزتر برنده شد. یکی از مسابقات غالب روی کارت، رندی اورتن در مقابل کاکتوس جک در یک مسابقه هاردکور برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWE بود. اورتون برنده مسابقه شد و پس از پین زدن کاکتوس به دنبال RKO عنوان را حفظ کرد. یکی دیگر از مسابقات اولیه در آندرکارت، اج در مقابل کین بود که اج پس از اجرای یک نیزه، با پین فال پیروز شد.

داستان

دشمنی اصلی که به Backlash انجامید بین کریس بنوا، تریپل اچ و شاون مایکلز بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. کریس بنوا یک ماه قبل در رسلمنیا XX زمانی که مایکلز و قهرمان آن زمان تریپل اچ را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد، این عنوان را به دست آورد. بنوا با مجبور کردن تریپل اچ به تسلیم شدن به کراس فیس کریپلر، مسابقه را برد.در اپیزود 15 مارس راو، بنوا و مایکلز Evolution (رندی اورتون، ریک فلیر، و باتیستا) را در یک مسابقه تگ تیمی 3 به 2 شکست دادند.

بنوا و مایکلز پس از اینکه بنوا باتیستا را مجبور به تسلیم شدن به Sharpshooter کرد، مسابقه را بردند.[9][10] در قسمت 22 مارس راو، تریپل اچ به اسمکدان دعوت شد! برند، و مدیر کل راو اریک بیشوف اعلام کرد که مایکلز یک مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان را در مقابل بنوا در بک‌لش دریافت خواهد کرد.[11][12] در قسمت 25 مارس اسمکدان!، اسمکدان! مدیر کل کورت آنگل اعلام کرد که Triple H در ازای The Dudley Boyz و Booker T به برند Raw مبادله شده است.دانلود بکلش 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.