دانلود بکلش 2007

دانلود بکلش 2007

دانلود بکلش 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2007 : Backlash 2008 نهمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 29 آوریل 2007 در فیلیپس آرنا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد. این اولین PPV ماهانه WWE بود که هر سه برند را پس از اینکه این شرکت تولید PPV های انحصاری برند را متوقف کرد، برگزار شد. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش های منفی رسلمنیا 23 بود.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در برند راو یک مسابقه چهار جانبه مرگبار برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای با حضور قهرمان جان سینا، رندی اورتون، اج و شاون مایکلز بود. سینا برنده مسابقه شد و پس از پین زدن به اورتون، عنوان قهرمانی را حفظ کرد. مسابقه اولیه در اسمکدان! نام تجاری یک مسابقه Last Man Standing برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بین The Undertaker و Batista بود که پس از اینکه هر دو مرد نتوانستند روی پای خود بروند قبل از اینکه داور تا ده بشمرد، بدون مسابقه به پایان رسید. مسابقه برجسته در برند ECW بابی لشلی در مقابل تیم مک ماهون (اوماگا، وینس و شین مک ماهون) در یک مسابقه معلولیت برای مسابقات قهرمانی جهانی ECW بود. وینس با پین زدن به لشلی این عنوان و مسابقه را برای تیمش به دست آورد.

داستان

رویداد اصلی که در بک‌لش روی برند راو نوشته شد، یک مسابقه چهار جانبه مرگبار برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود، یک مسابقه استاندارد که شامل چهار کشتی‌گیر بین جان سینا، اج، شاون مایکلز و رندی اورتون بود. در رویال رامبل در ژانویه، مایکلز یکی از دو شرکت کننده نهایی در مسابقه رویال رامبل قبل از حذف توسط The Undertaker بود.

در اپیزود 5 فوریه راو، مایکلز پس از شکست دادن اورتون و اج در یک مسابقه تهدید سه گانه، حق تبدیل شدن به مدعی شماره یک قهرمانی WWE را در رسلمنیا 23 به دست آورد.[8] در رسلمنیا، سینا مایکلز را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را پس از مجبور کردن مایکلز به STFU حفظ کند.دانلود بکلش 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.