دانلود بکلش 2009

دانلود بکلش 2009

دانلود بکلش 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2009 : Backlash 2009 یازدهمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 26 آوریل 2009 در مرکز Dunkin’ Donuts در پراویدنس، رود آیلند برگزار شد. این آخرین Backlash بود که تا سال 2016 برگزار شد، زیرا در سال 2010، Backlash توسط Extreme Rules جایگزین شد. مفهوم پرداخت به ازای هر ویو بر اساس واکنش‌های منفی رسلمنیا 25 بود. علی‌رغم احیای رویداد در سال 2016، رویداد سال 2009 آخرین بکلش خواهد بود که تم پس از رسلمنیا را تا سال 2021 ادامه می‌دهد.این رویداد 182000 خرید دریافت کرد که کمتر از رقم قبلی رویداد 200000 خرید بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد شامل هفت مسابقه بود. در مسابقات اصلی، اج، قهرمان سنگین وزن جهان، جان سینا را در مسابقه Last Man Standing شکست داد. و عنوان قهرمانی را به دست آورد و رندی اورتون قهرمان WWE در مسابقه Six-Man Tag Team شد. و مدافع عنوان قهرمانی، تریپل اچ، باتیستا و شین مک ماهون را در مقابل The Legacy قرار داد. اورتون، کودی رودز و تد دیبیاس)؛ اورتون تریپل اچ را پین کرد تا این عنوان را به دست آورد. این کارت همچنین شامل شکست دادن جف هاردی مت هاردی در مسابقه “ای کوییت” و قهرمانی کریستین در مسابقات قهرمانی ECW با شکست جک سواگر بود.

داستان

رقابت اصلی که به سمت Backlash می رفت، تریپل اچ را در مقابل رندی اورتون بر سر مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای قرار داد. دعوا در قسمت 16 فوریه راو آغاز شده بود. زمانی که اورتون، برادر شوهر تریپل اچ، شین مک ماهون را نوازش کرد و سپس RKO را بر روی همسرش استفانی مک ماهون اجرا کرد. در نتیجه، تریپل اچ اورتون را متقاعد کرد. تا او را برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای در رسلمنیا 25 به چالش بکشد. در رسلمنیا در 5 آوریل 2009، تریپل اچ اورتون را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.

شب بعد در راو، وینس مک ماهون، رئیس WWE اعلام کرد که یک مسابقه تگ تیم شش نفره در Backlash بین تریپل اچ، شین مک ماهون و خودش در برابر The Legacy (اورتون، کودی رودز و تد دیبیاس) برگزار خواهد شد که بعداً به بازی تبدیل شد. مسابقه قهرمانی WWE توسط مدیر کل جدید راو، ویکی گوئررو. در همان شب، شین و تریپل اچ توسط The Legacy مورد حمله قرار گرفتند. اما توسط یک باتیستا که بازگشته بود نجات یافتند. وینس اعلام کرد که باتیستا جای او را در Backlash خواهد گرفت.دانلود بکلش 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.