دانلود بکلش 2022

دانلود بکلش 2023

دانلود بکلش 2022 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره بکلش 2022

دانلود بکلش 2022 – هفدهمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.ابن رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 16 می 2021 از WWE ThunderDome برگزار شد که در مرکز Yuengling در تامپا، فلوریدا میزبانی شد. این اولین پرداخت به ازای بازدید WWE بود که ThunderDome را از مرکز Yuengling در طول همه‌گیری COVID-19 پس از یک اقامت چهار ماهه در Tropicana Field در سنت پترزبورگ، فلوریدا ارائه کرد.

همچنین این اولین Backlash بود که به صورت زنده در Peacock پخش شد. از سال 1999 تا 2009، مفهوم پرداخت به ازای بک‌لش بر اساس عکس‌العمل‌های رویداد شاخص WWE، رسلمنیا بود. رویداد 2021 بک‌لش را به این موقعیت اصلی به‌عنوان پرداخت پس از رسلمنیا برگرداند و به نوبه‌ی خود به «رسلمنیا بک‌لش» تغییر نام داد زیرا بر اساس واکنش‌های رسلمنیا 37 بود.

مسابقات رویداد

در این مراسم شش مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، The Bloodline (رومن رینز، جی اوسو و جیمی اوسو) در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره درو مک اینتایر و RK-Bro (رندی اورتون و ریدل) را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، روندا روسی با شکست شارلوت فلیر در مسابقه “I Quit” قهرمان مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان شد، اج با ارسال فنی AJ Styles را شکست داد و در مبارزه افتتاحیه، کودی رودز ست “فریکن” رولینز را شکست داد. از زمان Elimination Chamber در مارس 2020، این اولین پرداخت به ازای هر ویو بود که مسابقه قهرمانی WWE یا مسابقات قهرمانی جهانی را روی کارت نشان نداد.

داستان

در رسلمنیا 38، رومن رینز، قهرمان جهانی اسمکدان، قهرمان راو دبلیو دبلیو ای، براک لزنر را در مسابقه Winner Takes All شکست داد تا هر دو عنوان را به خود اختصاص دهد، بنابراین به عنوان قهرمان جهانی بی چون و چرای WWE شناخته شد.در قسمت بعدی اسمکدان، رینز اظهار داشت که چیزی برای اثبات ندارد. با این حال، او می‌خواست عموزاده‌هایش، قهرمانان تگ اسمک‌دان، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو)، شاهکار او را با برنده شدن در مسابقات قهرمانی راو تگ تکرار کنند تا طلای بیشتری را برای The Bloodline به ارمغان بیاورند.

Usos هفته بعد در راو ظاهر شد تا چالشی را برای قهرمانان راو تگ تیم، RK-Bro (رندی اورتون و ریدل) صادر کند، که پذیرفت و این مسابقه به عنوان یک مسابقه Winners Take All Championship Unification در رسلمنیا رسمی شد. واکنش متقابل.[12] با این حال، در قسمت 29 آوریل، امضای قرارداد برای مسابقه با کمک رینز به Usos در حمله به RK-Bro و پاره کردن قرارداد در این روند به پایان رسید. سپس درو مک اینتایر بیرون آمد و با RK-Bro متحد شد تا The Bloodline را از رینگ خارج کند.دانلود بکلش 2022 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2023 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.