دانلود تابو تیوزدی 2004

دانلود تابو تیوزدی 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تابو تیوزدی 2004 : Taboo Tuesday 2004 اولین رویداد تابو تیوزدی بود که توسط WWE تولید شد.منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 19 اکتبر 2004 در مرکز برادلی در میلواکی، ویسکانسین برگزار شد. این اولین بار بود که در آن به هواداران این فرصت داده شد تا در مورد شرایط مسابقات رای دهند. رای گیری برای این رویداد در 18 اکتبر 2004 آغاز شد و در طول رویداد به پایان رسید. در سال 2006، این رویداد به یکشنبه شب های سنتی برای PPV ها منتقل شد و به Cyber Sunday تغییر نام داد.

سه شنبه تابو بیش از 215000 دلار در فروش بلیت از حضور 3500 نفر به دست آورد و 174000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را 6.2 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد به رتبه هفتم رسید.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد به چشم می خورد. رویداد اصلی مسابقه قفس فولادی بود که در آن رندی اورتون با پین فال ریک فلیر را شکست داد. این تنها باری بود که فلیر یک رویداد پرداخت به ازای بازدید WWE را عنوان کرد. دو مسابقه روی آندرکارت مشخص شد. در مسابقات انفرادی مربوطه، قهرمان سنگین وزن جهان، تریپل اچ، شاون مایکلز را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند و جین اسنیتسکی کین را در مسابقه سلاح انتخابی شکست داد.

داستان

رویداد اصلی در سه شنبه تابو، مسابقه ای بین رندی اورتون و ریک فلیر بود که در آن رای طرفداران آنلاین تعیین می کرد که آیا مسابقه یک مسابقه قفس فولادی، یک مسابقه Falls Count Anywhere یا یک مسابقه ارسال است. در اپیزود راو در 27 سپتامبر، اورتون این فرصت را پیدا کرد که اگر می توانست در مسابقه ای مقابل باتیستا پیروز شود، در تابو سه شنبه برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان با تریپل اچ روبرو شود، اما به دلیل دخالت فلیر شکست خورد. این منجر به سرزنش اورتون شد.

از دست دادن او در فلیر. در اپیزود 4 اکتبر Raw، اورتن در مورد تمام کارهایی که فلیر در WWE انجام داده بود، اظهار نظر کرد و از او انتقاد کرد که تریپل اچ را “بزرگترین کشتی گیر از همه” خطاب کرده است. ، کشتی گیرانی که او آنها را شکست داده بود مانند شاون مایکلز و میک فولی واقعاً اسطوره نبودند و بنابراین اورتون را به یک “قاتل افسانه ای” واقعی تبدیل نکردند. فلیر همچنین اعلام کرد که او و اورتون در مسابقه ای در تابو سه شنبه با هم ملاقات خواهند کرد و هواداران باید ملاقات کنند. فرصتی برای انتخاب نوع مسابقه ای که در آن شرکت خواهند کرد.دانلود تابو تیوزدی 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.