دانلود تابو تیوزدی 2005

دانلود تابو تیوزدی 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تابو تیوزدی 2005 : Taboo Tuesday 2005 دومین رویداد تابو تیوزدی بود که توسط WWE تولید شد.این رویدادمنحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 1 نوامبر 2005 در مرکز iPayOne در سن دیگو، کالیفرنیا برگزار شد. موضوع این رویداد این بود که به هواداران این فرصت داده شد تا در مورد شرایط مسابقات رای دهند. رای گیری برای این رویداد در 24 اکتبر 2005 آغاز شد و در طول رویداد به پایان رسید. همچنین این رویداد نهایی با عنوان سه شنبه تابو بود، زیرا سال بعد، رویداد به یکشنبه شب های سنتی برای PPV ها منتقل شد و به یکشنبه سایبر تغییر نام داد

تابو تیوزدی 174000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که برابر با رویداد سال قبل بود. بخش کشتی حرفه‌ای وب‌سایت Canadian Online Explorer به کل رویداد 7 از 10 ستاره داده است که بالاتر از امتیاز رویداد 5 از 10 در سال 2004 است.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد به چشم می خورد. رویداد اصلی یک مسابقه Triple Threat بود که یک مسابقه استاندارد شامل سه کشتی گیر برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در این مسابقه جان سینا با شکست کورت آنگل و شاون مایکلز عنوان قهرمانی خود را حفظ کرد.

دو مسابقه روی آندرکارت مشخص شد. در مسابقات انفرادی گذشته نگر برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای، ریک فلیر در مسابقه قفس فولادی تریپل اچ را شکست داد، مسابقه ای که در قفسی با چهار ورقه فلزی مشبک در اطراف، داخل و یا در مقابل لبه های رینگ کشتی، که در آن فلیر مبارزه می شود. با فرار از قفس و تماس هر دو پا با زمین مسابقه برنده شد. دیگری یک مسابقه تگ بین تبلیغاتی را به نمایش گذاشت که در آن ری میستریو جونیور و مت هاردی (اسمکدان!) کریس مسترز و اسنیتسکی (راو) را شکست دادند.

داستان

رویداد اصلی که در سه شنبه تابو نوشته شد بین جان سینا و کرت انگل برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که در آن سینا نیز از عنوان قهرمانی در برابر انتخاب سه رقیب احتمالی طرفداران دفاع می کرد: کین، بیگ شو، و شاون مایکلز. شروع بازی در Unforgiven، رویداد قبلی پرداخت به ازای راو آغاز شد، که در آن سینا عمداً خود را رد صلاحیت کرد. در دبلیو دبلیو دبلیو ای، یک قهرمانی نمی تواند از طریق شمارش کردن یا رد صلاحیت تغییر کند، در نتیجه سینا عنوان را حفظ کرد.

در اپیزود 17 اکتبر Raw، یکی از برنامه های تلویزیونی اصلی WWE، مدیر کل اریک بیشوف، یک بازی ساز و مجری قوانین به تصویر کشیده شده، اعلام کرد که یک مسابقه استاندارد شامل سه کشتی گیر، که به عنوان یک مسابقه تهدید سه گانه نامیده می شود، برای قهرمانی WWE، خواهد بود. بین سینا، آنگل و انتخاب طرفداران در تابو سه شنبه برگزار می شود.دانلود تابو تیوزدی 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.