دانلود تی ال سی 2014

دانلود تی ال سی 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2014 : TLC 2014: Tables, Ladders & Chairs (تبلیغ شده با عنوان TLC: Tables, Ladders, Chairs… and Stairs). ششمین رویداد سالانه کشتی کج بنام تی ال سی توسط WWE بود. این رویداد در 14 دسامبر 2014 در کویین لونز آرنا در کلیولند، اوهایو برگزار شد. و اولین رویداد TLC بود که در شبکه WWE پخش شد. که در ماه فوریه راه اندازی شد. این تنها رویداد در این سری بود که حاشیه نویسی “پله ها” به عنوان اضافه شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود و یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف برگزار شد. رویداد اصلی باعث شد. که بری وایت دین امبروز را در مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست دهد. در دیگر مسابقات برجسته، جان سینا ست رولینز را در یک مسابقه میز شکست داد. تا مدعی شماره 1 خود برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن WWE جهانی شود.

رایبک کین را در یک مسابقه صندلی شکست داد، بیگ شو اریک روون را در اولین مسابقه پله های فولادی شکست داد. و در مبارزه آغازین، دالف زیگلر لوک هارپر را در یک مسابقه نردبانی شکست داد. و قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای را به دست آورد. پرداخت به ازای هر ویو نیز شاهد بازگشت رومن رینز بود. علاوه بر این، این اولین پرداخت به ازای TLC بود. که در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE برگزار نشد. 39000 خرید PPV دریافت کرد. (بدون احتساب بینندگان شبکه WWE)، که کمترین میزان خرید از زمان معرفی شبکه WWE در اوایل سال است، که به میزان قابل توجهی از 181000 خرید سال قبل کاهش یافته است.

داستان

در سروایور سریز ، بری وایات با رد صلاحیت دین امبروز را شکست داد که آمبروز با گوشت به وایت ضربه زد. پس از مسابقه، آمبروز وایت را از میان میز رد کرد. روی او صندلی انداخت و بالای یک نردبان ایستاد. اندکی بعد، اعلام شد که آمبروز در TLC در یک مسابقه میز، نردبان و صندلی به مصاف وایت خواهد رفت.

روش دانلود

دانلود تی ال سی 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.